سفر نوروزی با طعم سخنان حجت‌الاسلام قرائتی
کد خبر: 3483656
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳

سفر نوروزی با طعم سخنان حجت‌الاسلام قرائتی

گروه جامعه: لوح فشرده «حرف‌های‌ نوروز» حاوی توصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی به صورت رایگان در طرح نوروزی ستاد اقامه نماز کشور، در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، نوروز 95 سومین سالی است که طرح ویژه اقامه نماز توسط ستاد اقامه نمار کشور در سفرهای نوروزی اجرایی می شود که بر اساس آن ستاد اقامه نماز با 13 دستگاه اجرایی که عضو ستاد تسهیلات سفر هستند، جلساتی برگزار و انتظارات این ستاد به دستگاه‌های اجرایی را منتقل کرده و اقدامات لازم برای اقامه نماز مسافران اندیشیده شده است.

همچنین محتواهایی ویژه نوروز برای توزیع در میان مسافرات نوروزی تهیه شده است از جمله لوح فشرده «حرف‌های نوروز» حاوی توصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی برای ایام عید و بروشورهای «کمکم کن» و «کوله بارت را ببین» و پیام حجت الاسلام قرائتی برای نوروز تهیه شده که این محتواها در چادرها و خیمه های هلال احمر، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، ترمینال ها و ... به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده می شود.

هنگام نماز توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد

به گزارش ایکنا، بنری با شعار «هنگام نماز توقف کنید، نماز بخوانید تا سفرتان مبارک باشد» از سوی ستاد اقامه نماز تهیه و با همکاری نهادهایی که تبلیغات محیطی انجام می دهند، در مناطق مختلف کشور توزیع شده است.

در کنار این اقدامات ستاد اقامه نماز کشور کار ویژه ای را برای نوروز انجام داده است که بر اساس آن در تعامل با سپاه پاسداران طرحی به نام «ترنم نسیم» با حضور 13 استان به صورت پایلوت اجرایی می شود که 11 استان پرتردد در سفرهای نوروزی و دو استان کردستان و سیستان و بلوچستان نیز به صورت خاص در این طرح مشارکت دارند.

در این طرح علاوه بر تبلیغات محیطی با استفاده از 8 بروشور، خیمه‌های نماز در ورودی شهرها و تفرج‌گاه‌های مهم با همکاری سازمان بسیج مستضعفان در 13 استان برپا و برنامه‌های اقامه نماز در آنها اجرا می شود.

captcha