نگاهی به برنامه‌های حرم مطهر رضوی در هفته جاری
کد خبر: 3485868
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

نگاهی به برنامه‌های حرم مطهر رضوی در هفته جاری

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از اجرای برنامه های هفتگی تبلیغی ـ مذهبی اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه در هفته جاری از تاریخ 14 الی 20 فروردین‌ماه 95 خبر داد.

حجت‌الاسلام سید‌جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن‌‌(ايكنا) از خراسان رضوي، با اشاره به مراسم هفتگی حرم مطهر رضوی گفت: برنامه‌های حرم رضوی  با محتویات سخنرانی و بیان احکام، زیارت و دعا در اماکن متبرکه رضوی از تاریخ 14 الی 20 فروردین ماه 95 برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس حجت‌الاسلام محمد رضایی‌تهرانی از شنبه الی پنج‌شنبه این هفته ساعت 11:45 با موضوع شرح صحیفه سجادیه، حجت‌الاسلام جعفر اسلامی‌فر، کارشناس حرم رضوی از شنبه الی جمعه ساعت 18:10 با موضوع اخلاق زندگی و حجت‌الاسلام حسین گرایلی، استاد حوزه علمیه از شنبه الی جمعه ساعت 20 با موضوع بیان سیره و حدیث از ائمه(ع) در رواق امام خمینی(ره) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برنامه‌های ویژه بانوان در طول این هفته بیان کرد: سخنرانی با موضوعاتی مانند وجود زن و ارزش وی در عالم خلقت، سه شنبه، 17 فروردین‌ماه، ذکر فرازهایی از زیارت جامعه کبیره چهارشنبه، 18 فروردین‌ماه، فضیلت ماه رجب و اعمال مرتبط با آن در 19 فروردین از جمله برنامه‌های رواق دارالاجابه در هفته جاری به شمار می‌رود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: همچنین از دیگر برنامه‌های ویژه بانوان در رواق دارالحکمه می‌توان به  سخنرانی با موضوع احکام شکیات در روز سه‌شنبه، 17 فروردین‌ماه و سخنرانی با موضوع شروط نماز جماعت حائل انسانی در تاریخ 19 فروردین 95 اشاره کرد.
captcha