پيام استاندار چهارمحال و بختياری در پی شهادت پنجمين مدافع حرم
کد خبر: 3486199
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

پيام استاندار چهارمحال و بختياری در پی شهادت پنجمين مدافع حرم

گروه اجتماعی: استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامی عروج سرهنگ پاسدار علي طاهري، پنجمين شهيد مدافع حرم استان را تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاري بين المللي قرآن(ايكنا) از چهارمحال و بختياري، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي عروج سرهنگ پاسدار علي طاهري پنجمين شهيد مدافع حرم استان را تسليت گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل است؛

بسم رب الشهداء و الصديقين، بار ديگر يكي از جاماندگان قافله افتخارآفرينان ميدان ايثار و شهادت در كسوت مدافع حرم اهل بيت(ع) به دست گروهك هاي تكفيري به فيض عظيم شهادت نائل آمد.
اين شهيد با تاسي از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و با نثار جان خويش پايمردي و صلابت، معرفت و غيرت اعتقادي و ملي خود را كه برگرفته از چشمه سار نوراني و معنوي سنت نبوي و فرهنگ تشيع علوي است، به زيبايي به تصوير كشيد.
بدين وسيله شهادت مدافعان سرافراز حرم اهل‌بيت بويژه شهيد والامقام سرهنگ پاسدارشهيد علي طاهري مدافع حرم حضرت زينب سلام الله عليها را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامي، ملت شهيد پرور ايران اسلامي بويژه مردم استان چهارمحال وبختياري و خانواده هاي معزز اين شهيدان و از جمله خانواده محترم اين شهيد بزرگوار تبريك و تسليت عرض نموده و از خداوند منان بري بازماندگان اين عزيزان طلب صبر و اجر معنوي و براي آن شهيدان بهشت برين و همجواري با پيام آور عاشورا حضرت زينب كبري (س) را مسئلت مي كنم.

captcha