هیچ بهانه‌ای در خدمت به مردم پذیرفته نیست
کد خبر: 3486794
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
حسینی:

هیچ بهانه‌ای در خدمت به مردم پذیرفته نیست

گروه سیاسی: امام جمعه خرمدره گفت: در انجام خدمت به مردم از سوی مسئولان هیچ عذر و بهانه‌ای موجه و قابل قبول نیست و همه باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از زنجان،حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره، ظهر دیروز جمعه 20 فروردین ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره، با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب یکی از ماه‌های پر برکت الهی است که همه ما باید تلاش کنیم از فیوضات این ماه مبارک بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی با دعوت از نما‌گزاران به رعایت تقوای الهی، تصریح کرد: همه ما باید در رعایت حلال و حرام الهی و کسب توشه تقوا برای دنیا و آخرت کوشا باشیم.

امام جمعه خرمدره ضمن تشریح بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم خدمت به ملت شریف ایران، ابراز کرد: مسئولان و برنامه‌ریزان کشور باید در راستای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی، حمایت همه‌جانبه مقام معظم رهبری از طرح‌های عام‌المنفعه برای خدمت‌رسانی به مردم را مورد توجه قرار داده و در راستای نائل شدن به اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در شعار سال 95 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در انجام خدمت به مردم از سوی مسولان هیچ عذر و بهانه‌ای موجه و قابل قبول نیست، عنوان کرد: همه مسئولان باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه متاسفانه غرب به هیچ یک از تهعدات خود پایبند نبوده است، اظهارکرد: مسئولان باید مراقب باشند چرا که غرب به هیچ ‌وجه به تعهدات خود پای‌بند نیست.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به سالروزشهادت شهید آوینی و روز هنر اسلامی، تاکید کرد: خدمات ارزنده این شهید بزرگوار در راستای ساخت مستند «روایت فتح» بسیار معنوی و با ارزش است.

captcha