مهلت ارسال آثار به جشنواره «پایان‌نامه‌های برتر حوزه دفاع مقدس» تمدید شد
کد خبر: 3488089
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
تا 15 اردیبهشت 95؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره «پایان‌نامه‌های برتر حوزه دفاع مقدس» تمدید شد

گروه اندیشه: دانشجویان علاقمند به شرکت در جشنواره پایان‌نامه‌های برتر دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی در حوزه دفاع مقدس دانشگاه پیام نور گیلان تا تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه 95 مهلت دارند تا نسبت به ارسال پایان‌نامه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان که در اردیبهشت‌ماه 1395 در استان گیلان برگزار می‌گردد، دانشگاه پیام نور گیلان در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، در خردادماه امسال میزبان جشنواره پایان‌نامه‌های برتر دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی در حوزه دفاع مقدس تحت عنوان «ادبیات پایداری» می‌باشد.

پایان‌نامه‌های ارسالی به این جشنواره باید مربوط به هشت‌سال گذشته یعنی از سال 1387 به بعد باشند و به صورت فایل پی.دی.اف و به همراه صورتجلسه دفاع و مشخصات دانشجو و استادان راهنما و مشاور ارسال شوند.

دانشجویان علاقمند به شرکت در این جشنواره تا تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه 95 مهلت دارند تا نسبت به ارسال پایان‌نامه خود اقدام و آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی جشنواره به نشانی  ارسال کنند.

به گزارش ایکنا، پیش از این، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور 26 اسفندماه 94 تعیین شده بود که به دلیل استقبال گسترده دانشجویان، تمدید شد.
captcha