برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در سنندج
کد خبر: 3489368
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

برگزاری طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری برنامه تلاوت قرآن در طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» از ۲ تا ۵ اردیبهشت‌ماه جاری به مناسب ایام اعتکاف همزمان با سراسر کشور در سطح مسجد جامع شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله «قرآن در زلال اعتکاف» فرصتی استثنایی برای ترغیب نسل جوان و نوجوان با آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: این طرح شامل ختم کل قرآن کریم و تلاوت قرآن در روز آخر مراسم است که ختم قرآن با توجه به فرصت مغتنم اعتکاف و فضای معنوی حاکم در مراسم ختم قرآن حداقل یکبار به صورت دسته جمعی برای شرکت‌کنندگان در این مراسم پرفیض در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ دینی با مضامین قرآنی موجب جذب جوانان به قرآن و حضور در برنامه‌های فرهنگی به‌ عنوان ساختارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

captcha