راه‌اندازی سامانه اینترنتی برای ثبت‌نام معتکفان در لرستان
کد خبر: 3489696
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

راه‌اندازی سامانه اینترنتی برای ثبت‌نام معتکفان در لرستان

گروه فضای مجازی: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از مهیا بودن سامانه اینترنتی اعتکاف برای ثبت نام معتکفین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان امروز دوشنبه، 30 فروردین در جمع خبرنگاران، از اعتکاف به‌عنوان نماد معنویت نظام یاد کرد و گفت: سنت حسنه اعتکاف توانسته است نقطه عطفی را در نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد.
وی اظهارکرد: برنامه‌های اعتکاف در کاهش بزه‌های اجتماعی و هماهنگ‌سازی جامعه در حوزه‌های مختلف، مسائل اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی بسیار مؤثر است.
غلامی ادامه داد: وظیفه ما در قبال معتکفان، سمت و سو دادن به ساعات و لحظاتی است که این قشر در اعتکاف حضور دارند و بر این مبنا فضای خلوت را برای ذکر و مناجات در اختیارشان قرار دهیم.
وی افزود: در سال گذشته تعداد 16 هزار و 164 نفر در لرستان معتکف شدند که امسال پیش‌بینی می‌شود تعداد آنان به ۲۰ هزار نفر افزایش یابد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که ثبت‌نام مراسم اعتکاف از روز شنبه، ۲۸ فروردین الی روز چهارشنبه، یکم اردیبهشت انجام می‌‎گیرد، گفت: ثبت‌نام خواهران و برادران در روزهای مذکور فقط از طریق ورود به سامانه اختصاصی ستاد مرکزی اعتکاف به آدرس: http://www.tebyan-lorestan.ir انجام می‎شود.
captcha