ثبت‌نام 8000 نفر در مراسم اعتکاف خراسان‌شمالی
کد خبر: 3489766
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

ثبت‌نام 8000 نفر در مراسم اعتکاف خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: تاکنون هشت هزار نفر برای حضور در مراسم اعتکاف نام‌نویسی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: تاکنون هشت هزار نفر در سامانه به‌منظور حضور در مراسم معنوی اعتکاف ثبت‌نام کرده‌اند که تعدادی نیز به صورت دستی در مساجد اقدام به نام نویسی کرده‌اند که باید این اسامی هم وارد سامانه شود.
وی افزود: ثبت‌نام در مساجد دارای ظرفیت خالی تا چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
ایزانلو گفت: پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری 11 هزار نفر در سطح استان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به برپایی این مراسم در 140 مسجد در استان، افزود: در صورتی‌که جمعیت بسیاری برای مراسم اعتکاف ثبت‌نام کنند به مراتب تعداد مساجد بیشتری نیز در نظر گرفته می‌شود.
ایزانلو با بیان اینکه سال گذشته بیش از 10 هزار نفر مرد و زن در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کردند، ادامه داد: سال گذشته مراسم اعتکاف در 130 مسجد استان برپا شد.
وی با اشاره به احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام دراین مراسم، افزود: افراد می‌توانند تا 30 فروردین ماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت تبیان و دفاتر پیشخوان به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.
ایزانلو با بیان اینکه افراد باید برای شرکت در مراسم اعتکاف 300 هزار ریال پرداخت کنند، گفت: مراسم معنوی اعتکاف دوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری مصادف 13 تا 15 رجب برگزار می‌شود.
captcha