ثبت‌نام برای حضور در کاروان پیاده‌روی نجف تا کربلا در یاسوج
کد خبر: 3490170
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

ثبت‌نام برای حضور در کاروان پیاده‌روی نجف تا کربلا در یاسوج

گروه اجتماعی: علاقه‌مندان به پیاده‌روی نجف تا کربلا در نیمه شعبان ویژه برادران در سطح استان می‌توانند در کانون منتظران شهادت کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کنند،ضمن اینکه ثبت‌نام آن از 28 فروردین‌ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علاقه‌مندان به پیاده‌روی نجف تا کربلا در نیمه شعبان ویژه برادران در سطح استان می‌توانند در کانون منتظران شهادت کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج، جاده آبشار کوچه اقتصاد 5 ثبت‌نام کنند، ضمن اینکه ثبت‌نام آن از 28 فروردین‌ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی مدارک لازم برای ثبت‌نام در این کاوران را سه قطعه عکس 3*4، هزینه ثبت‌نام 550 هزار تومانی، گذرنامه از تاریخ سفر به مدت حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد، عنوان کرد.
ظرفیت شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی 100 نفر بوده، ضمن اینکه اولویت با اعضای هیاتی که زودتر ثبت‌نام کنند و مبلغ موردنظر به شماره حساب 36339667831 نزد بانک رسالت به نام ستاد پیاده روی اربعین واریز شود، است.
زمان حرکت این کاروان 27 اردیبهشت تا 3 خردادماه سال‌جاری است همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این کاروان پیاده‌روی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09019732244 نظرپور تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۹
0
0
خواهران چه گناهی کردن..خب برای خواهرانم کاروان بذارین
captcha