معوقات سال 91 خانواده‌ شهدای استان ایلام پرداخت شد
کد خبر: 3490232
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
حجت‌الاسلام شهیدی:

معوقات سال 91 خانواده‌ شهدای استان ایلام پرداخت شد

گروه جهاد و حماسه: نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توجه به مشکلات ایثارگران در مناطق محروم، یکی از سیاست‌های بنیاد است و در همین راستا معوقات سال ۹۱ خانواده‌های شهدای استان ایلام پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در جلسه شورای معاونان بنیاد پس از گزارش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به رشادت‌ها و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی و بالا بودن سطح جامعه ایثارگری این استان نسبت به کل جمعیت آن، گفت: توجه به مشکلات ایثارگران در مناطق محروم، یکی از سیاست‌های بنیاد است و در همین راستا اخیراً معوقات سال 1391 خانواده‌های شهدای این استان پرداخت شد. تعامل مناسب مدیرکل بنیاد استان با استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولین اجرایی استان، در رسیدگی به مشکلات ایثارگران مؤثر بوده است.
وی با اشاره به قانع بودن مردم استان ایلام و در عین حال مشکلات مردم این منطقه گفت: با توجه به ضعف امکانات بیمارستان‌های تخصصی در این استان، پزشکان متخصص از طرف بنیاد برای معالجه ایثارگران اعزام می‌شوند و در معاونت بهداشت و درمان بنیاد مناطق محروم در اولویت اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قرار دارند.
حجت‌الاسلام شهیدی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین سال گذشته و خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های ایلام و خوزستان به زائران ایثارگر ارائه داده‌اند، گفت: با توجه به اهمیت مراسم اربعین به عنوان نمادی برای شیعیان، ضرورت دارد، اعتبارات جداگانه‌ای برای این استان‌ها در نظر گرفته شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۶
0
0
به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران توجه شود چرا که آن ها حق بزرگی بر گردن ما دارند
ه.شهید.ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۹
0
0
اقای شهیدی بعد ازاین همه امروز وفردا کردن فقط ۱ استان رو پرداخت کردید. بعدش هم شما علم غیب دارید که کی نیاز داره کی نیاز نداره! حدود ۳۰ ساله یک نفر از بنیاد به ما نگفته حالت چطوره حاضرم قسم بخورم.بعد شما اطلاع دارید کی بیشتر نیاز داره کی نداره.نمیدونم کارمندای بنیاد به کی سرکشی میکنند ما که ندیدیم ما به اونا سرکشی میکنیم.حاضرم ثابت کنم..خدانگهدار
captcha