فعالان فضای مجازی کجا معتکف می‌شوند؟
کد خبر: 3490633
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

فعالان فضای مجازی کجا معتکف می‌شوند؟

گروه فضای مجازی: فعالان فضای مجازی در ایام اعتکاف مهمان مسجد امام جعفرصادق(ع) واقع در میدان فلسطین خواهند بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسین میرلوحی، مسئول اعتکاف مسجد امام حعفرصادق(ع)، ویژه فعالان فضای مجازی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به مراسم اعتکاف اظهار کرد: فعالان فضای مجازی، معتکفان مسجد امام جعفر صادق(ع) هستند و در این چند روز برنامه‌های ویژه‌ای را برای‌شان خواهیم داد و این دوره از اعتکاف با شعار قطعه‌ای از بهشت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این اعتکاف به همت دوستان مجموعه مجتمع آموزشی امام صادق(ع)، دانشگاه امام صادق(ع) و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

مسئول اعتکاف مسجد امام جعفرصادق(ع) تصریح کرد: در این مراسم اعتکاف،
سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام میرلوحِی، حجت‌الاسلام بی‌آزار را خواهیم داشت. همچنین در نیمه رجب علامه حلی کورانی، نویسنده کتاب معروف عصر ظهور مهمان ویژه این مراسم خواهد بود و درباره آخرین تحولات آخرالزمانی مرتبط با منطقه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

مسئول اعتکاف مسجد امام جعفرصادق(ع) تصریح کرد: سخنرانی علامه حلی کورانی ساعت 10:30 صبح روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه مصادف با نیمه رجب خواهد بود. همچنین کتاب عصر ظهور پیش از حضور علامه حلی در میان معتکفان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد:
به علت ظرفیت محدود مسجد امام جعفرصادق(ع)، از سه ماه پیش از عید ثبت نام را آغاز کردیم و 330 نفر در این مراسم ثبت نام کردند که تعدادی از آنها در ذخیره‌ها به نوبت ماندند و اما در نهایت 300 نفر معتکف دانش آموزان و دانشجویان فعال فضای مجازی مهمان مسجد در ایام اعتکاف خواهند بود.

حجت‌الاسلام میرلوحی اظهار کرد:
در مسجد این ممنوعیت را اعلام کردیم که موبایل نیاورند اما معتکان‌ به دلیل آنکه از نخبگان جامعه هستند، قطعا موبایل نخواهند آورد. مراقبت‌های لازم را در مسجد خواهیم داشت تا کسی از ابزارهایی همچون موبایل استفاده نکنند.
captcha