شهدای مدافع حرم با رشادت‌های خود برنامه‌های دشمنان اسلام را تغییر دادند
کد خبر: 3491161
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

شهدای مدافع حرم با رشادت‌های خود برنامه‌های دشمنان اسلام را تغییر دادند

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌شان مسیر و برنامه‌های دشمنان اسلام را تغییر دادند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان، امروز 4 اردیبهشت در آیین تشییع شهید محمدحسین حمزه از شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌شان مسیر و برنامه‌های دشمنان اسلام را عوض کردند.
وی با بیان اینکه امروز در نتیجه خون شهدا، امریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود در خطر نابودی هستند، گفت: آنها برای تحقق شعار از نیل تا فرات، کنفرانس‌های بسیاری تحت‌عنوان کنفرانس وحدت برگزار کردند اما خون شهدای مدافعان حرم بازی آنها را به هم ریخته است.
امام‌جمعه موقت سمنان با تجلیل از حضور باشکوه مردم سمنان در آیین تشییع شهدای مدافع حرم، متذکر شد: شما مردم یک روز برای تحقق انقلاب اسلامی و روزی دیگر برای تثبیت انقلاب به میدان جهاد آمدید و اینک نیز بار دیگر به میدان آمده‌اید تا ثابت کنید پیرو خط شهدای مدافع‌حرم هستید.
 عبدوس با تمجید از جان‌فشانی شهدای مدافع‌حرم، افزود: در شهادت همچنان به روی مشتاقان جهاد باز است.
گفتنی است، در این آیین سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم استان سمنان با قرائت پیام سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، شهادت این شهید مدافع حرم را به خانواده وی و مردم سمنان تبریک و تسلیت گفت.
 همچنین آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقه در استان و امام جمعه سمنان بر پیکر این شهید مدافع حرم نماز خواند.
captcha