انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است
کد خبر: 3491532
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است و تا زمانی که مدافع آرمان‌های انقلاب و تحت امر مقام معظم رهبری باشیم توطئه‌های دشمنان بی‌اثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 5 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه کنگره ملی شهید منتظر قائم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تحقق وعده الهی است که خداوند نیز همواره حافظ و نگه دار این انقلاب بوده و تا زمانی که مدافع آرمان های انقلاب و تحت امر مقام معظم رهبری باشیم توطئه های دمنان بی اثر خواهد بود.
وی افزود: یکی از تحقق وعده الهی که بعد از 37 سال از انقلاب اسلامی علی رغم توطئه‌هایی که دشمنان داشته و دارند هیچ‌گونه صدمه‌ای به انقلاب نخورده و به فضل خدا همچنان بالنده و سربلند به راه خود ادامه داده است.
سردار فدوی ادامه داد: در این انقلاب شهدای زیادی جان خود را فدا کردند و خون افزون بر 230 هزار شهید این انقلاب را بیمه کرده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب امانتی در دست ماست و باید همواره مدافع آن باشیم.
وی اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران همواره رو به افزایش بوده و نباید قدرت استکبار را باور کنیم و منشا همه کارها خداست و اگر خود را باور داشته باشیم هرگز در برابر استکبار سرفرود نخواهیم آورد.
دریادار فدوی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان همواره بر این بوده که کشورهای مسلمان به جان یکدیگر بیندازند لذا باید کشورهای اسلامی مواظب این توطئه‌ها باشند.
وی افزود: یکی از اساسی‌ترین تکالیفی که به عهده ماست این است که پای دفاع از انقلاب اسلامی، حریم اسلام و حریم پیامبر و ائمه (ع) باشیم.
سردار فدوی گفت: الان و در همین سال‌ها می‌بینیم جوانانی که سال‌ها بعد از جنگ و شهدای شاخص به دنیا آمدند با وجود اینکه نه امام، نه پیروزی انقلاب و نه جنگ را دیدند به مانند کسانی عمل می‌کنند که در جریان انقلاب و جنگ بودند.
در این مراسم که با حضور سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، برادر و همسر شهید منتظر قائم و جمعی از مسئولان برگزار شد خاطره گویی، اجرای سرود، رونمایی از  تمبر کنگره و زندگی‌نامه شهید از دیگر برنامه‌های این کنگره بود.
یادآوری می‌شود شهيد محمد متتظرقائم اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يزد بود كه در حمله نظامي آمريكا در سال ۱۳۵۸ به طبس به شهادت رسيد.
captcha