دوره آموزشی «رمضان سازنده» در دانشگاه لندن
کد خبر: 3491845
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

دوره آموزشی «رمضان سازنده» در دانشگاه لندن

گروه بین‌الملل: یک دوره آموزشی با عنوان «رمضان سازنده» با نزدیک‌شدن به ماه مبارک رمضان، در دانشگاه کوئین‌مری لندن برگزار می‌شود.

دوره آموزشی «رمضان سازنده» در دانشگاه لندن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «iidr»، این دوره فشرده آموزشی از سوی مؤسسه آموزش و پژوهش اسلامی لندن اول خرداد‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این دوره برای کسانی برگزار می‌شود که از اینکه از رمضان‌های گذشته نتوانسته‌اند بهره کافی ببرند، ناراحت هستند و به دنبال توصیه‌های عملی برای به کاربردن آموزه‌های اسلام در همه جنبه‌های زندگی روزمره و استفاده حداکثری از ماه رمضان برای نزدیک شدن به خدا هستند.

در این دوره موضوعاتی مانند اثرات روزه در افزایش قدرت اراده، تأثیر روزه بر افزایش قوای ذهنی، اهمیت روزه گرفتن برای سلامتی، از دست ندادن قوه تمرکز در ماه رمضان، مدیریت زمان در طول ماه رمضان و نیز استفاده از فرصت رمضان برای ایجاد عادت‌های جدید بررسی می‌شود.

محمد فارس، جوان مسلمانی که به خاطر بنیان گذاشتن جنبش «مسلمان سازنده» یکی از 500 اثرگذارترین مسلمانان جهان شناخته شده است، در این دوره به ارائه جدیدترین ایده‌ها و تکنیک‌ها می‌پردازد.

جنبش مسلمان سازنده ارائه دهنده ایده‌های جدید و خلاقانه برای احیای سبک زندگی اسلامی سازنده است و از طریق وب‌سایت productivemuslim.com و دیگر رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی که پیش‌تر یک دوره آموزشی با عنوان مسلمان سازنده در دانشگاه لندن برگزار کرده است، این‌بار با دوره آموزشی رمضان سازنده به این دانشگاه می‌آید.

 
captcha