حضور سعید طوسی در منزل شهید منا + عکس
کد خبر: 3492450
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

حضور سعید طوسی در منزل شهید منا + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری بین‌المللی کشورمان صبح امروز با حضور در منزل خانواده یکی از شهدای قرآنی به ابراز همدردی با آنها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی(ایکنا)، سعید طوسی، قاری بین‌المللی کشورمان که صبح امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه برای تلاوت در یک محفل انس با قرآن به شهر آبادان سفر کرده است، به دیدار خانواده یکی از شهدای قرآنی فاجعه منا رفت.
این قاری بین‌المللی طی گفت‌وگویی با ایکنا، با اشاره به اینکه وظیفه همه ما سرکشی به خانواده شهدا خصوصاً شهدای قرآنی است، گفت: صبح امروز که برای اجرای تلاوت به شهر آبادان سفر کرده‌ام دیداری با خانواده شهید «محمدسعید سعیدی‌زاده» داشتم.
وی با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی پدر شهید سعیدی‌زاده چندان مناسب نیست، افزود: ایشان مقداری کسالت دارد و باید بیشتر و سریع‌تر مورد توجه قرار گیرد. با اینکه خانواده شهدای قرآنی فاجعه منا راضی به رضایت خداوند متعال هستند و بارها این را تکرار کرده‌اند اما باید رسیدگی به آنها را در اولویت کارها قرار داد.
این قاری بین‌المللی کشورمان تأکید کرد: امیدواریم مسئولان قرآنی کشورمان توجه بیشتری داشته باشند و حتماً به این خانواده‌‌ها سرکشی کنند،‌ قطعاً حضور آنها در کنار این خانواه‌ها بسیار تأثیرگذار است و مرهمی بر آلام آنها خواهد بود. 

دیدار قاری بین‌المللی با خانواده شهید قربانی فاجعه منا/مسئولان قرآنی خانواده‌ شهدای قرآنی را دریابند

دیدار قاری بین‌المللی با خانواده شهید قربانی فاجعه منا/مسئولان قرآنی خانواده‌ شهدای قرآنی را دریابند
captcha