عزت و آرامش ایران اسلامی مدیون خون شهدا است
کد خبر: 3492638
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

عزت و آرامش ایران اسلامی مدیون خون شهدا است

گروه سیاسی: مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه البرز شهدا را مايه عزت و افتخار نظام دانست و گفت: خون پاك شهدا، عزت و سربلندي را براي كشورمان به ارمغان آورده است.

هاشم لطفی‌مقدم، مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه البرز، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: 11 تا 17 اردیبهشت که همزمان با سالروز شهادت عالم بزرگ شهید مطهری است به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
وی افزود: اساس و رکن سپاه بر پایه اعتقادات و باورهای دینی است و همین امر بهانه‌ای برای ترویج افکار و احکام دینی است که این امر به خوبی در آثار شهید مطهری دیده می‌شود.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه البرز بیان کرد: بزرگترین کار شهید مطهری مبارزه با انحراف فکری بود و هدف از اجرای برنامه‌های مختلف در هفته عقیدتی سیاسی ترویج افکار و آثار شهید مطهری در بین مردم و جوانان و معرفی بزرگان به عنوان قله‌های رفیع علم و حکمت به نسل جوان است.
لطفی‌مقدم ابراز کرد: کسانی که می‌خواهند دیندار واقعی باشند، مطالعه آثار شهید مطهری به آنها می‌تواند کمک بسزایی کند.
این مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های محوری ما در این هفته برگزاری نشست های حکمت مطهر است که با هدف ترویج اندیشه های شهید مطهری صورت می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت عرضه کتب شهید مطهری، برگزاری جلسات اخلاق و معرفی اندیشه ها و مبانی اخلاقی آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جلسات هم اندیشی مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با هدف ترویج اندیشه های شهید مطهری در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و غیره از جمله برنامه‌های این هفته است.
لطفی‌مقدم در پایان یادآورشد: ما مدیون شهدا هستیم و برگزاری یادواره‌ها اقدام کوچکی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی چون شهید مطهری است.
captcha