جزئیاتی از برگزاری طرح فراگیر تابستانی «قرآن، کتاب زندگی»
کد خبر: 3492767
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

جزئیاتی از برگزاری طرح فراگیر تابستانی «قرآن، کتاب زندگی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر رادیو قرآن جزئیات و نحوه برگزاری طرح فراگیر تابستانی «قرآن، کتاب زندگی» را تشریح کرد.

محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) درباره اجرای طرح فراگیر تابستانی «قرآن، کتاب زندگی» گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا اواخر فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

وی درباره نحوه اجرای این طرح در سال 95، گفت: طرح قرآن، کتاب زندگی در سال جاری در دو بخش اجرا می‌شود که بخش اول از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان خواهد بود و در این مرحله هر روز یک جزء از قرآن کریم به عنوان محور قرار می‌گیرد و تا روز سی ام ماه رمضان 30 جزء قرآن به پایان می‌رسد.

محمدزاده ادامه داد: به عنوان مثال روز اول به بررسی آموزه‌های قرآنی جزء اول متناسب با سبک زندگی قرآنی با محوریت مقطع سنی نوجوان می‌پردازیم و روز دوم نیز به بررسی آموزه‌های قرآنی جزء دوم متناسب با سبک زندگی قرآنی با محوریت مقطع سنی نوجوان پرداخته می‌شود و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تا به جزء 30 برسیم.

وی در ادامه گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان، نیز سوره انتخابی ما برای ادامه این طرح، سوره «حدید» است که این بخش از طرح به آموزه‌هایی که مرتبط با سبک زندگی قرآنی مقطع نوجوانان است، پرداخته می‌شود.

مدیر رادیو قرآن ادامه داد: همچنین در بخش دوم طرح «قرآن، کتاب زندگی» به شعار سال اقتصاد مقاومتی و مسائل اقتصادی پرداخته می‌شود که این بخش از طرح تا اواخر فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

captcha