قرآن‌آموزان برتر جلسه مسجد کرامت تجلیل می‌شوند/ تقدیر از 10 عضو برتر
کد خبر: 3492953
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
همزمان با نخستین روز از هفته معلم؛

قرآن‌آموزان برتر جلسه مسجد کرامت تجلیل می‌شوند/ تقدیر از 10 عضو برتر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول مرکز آموزش نخبگان جامعه قاریان مشهد از برگزاری مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان برتر جلسه مسجد کرامت، همزمان با نخستین روز از هفته معلم خبر داد.

سید مجتبی سادات‌فاطمی، مسئول مرکز آموزش نخبگان جامعه قاریان مشهد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری مراسم تقدیر از قرآن‌آموزان جلسه مرکزی جامعه قاریان در مسجد کرامت مشهد خبر داد.
وی با بیان اینکه این مراسم حدود 10 سال است که برگزار می‌شود، هدف از تشکیل آن را تشویق اعضا و تقدیر از اساتید این جلسه عنوان کرد و بیان کرد: ما برای نوجوان‌هایی که عضو جلسه مرکزی جامعه قاریان در مسجد کرامت مشهد هستند، امتیازاتی قائل شده‌ایم.
سادات‌فاطمی ادامه داد: 10 نفر از افرادی که حضور مستمر در تمامی جلسات داشته و از میزان بالای پیشرفت و نیز حفظ قرآن برخوردارند، با جوایز نقدی تقدیر می‌کنیم و از 70 قرآن‌آموز دیگر نیز تجلیل می‌شود.
وی افزود: این مراسم همزمان با آغاز هفته معلم در شامگاه يكشنبه، ١٢ ارديبهشت ماه ساعت ٢١ برگزار می‌شود و طی آن از سه استاد جلسه، غلامرضا باوجدان، میثم محمدی و حجت‌الاسلام سیدعلی نجات تقدیر خواهند شد.
مدیر جلسه قرآن مسجد کرامت، با بیان اینکه در این مراسم نخبگان قرآنی نیز حضور دارند، ابراز کرد: از آنجايى كه مرحوم حميدرضا عباسى، چند سال معلم این جلسه بوده‌ است، از پدر و فرزندان ایشان نیز تجلیل به عمل می‌آید.
وی به دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای اجرا در این مراسم اشاره کرد و یادآور شد: تلاوت حافظان و قاريان ممتاز كشورى و بين‌المللى از برنامه‌هاى اين محفل نورانى به شمار می‌رود.
بنابر این گزارش، جلسه مركزى جامعه قاريان قرآن مشهد که 28 سال است پس از دوران انقلاب، یکشنبه شب‌ها ساعت 20:30 الی 23 در مسجد کرامت مشهد برگزار می‌شود که با معرفى 14 مقام ممتاز بين‌المللى و صدها مقام كشورى، رتبه برترين جلسه قرائت قرآن كشور را دارا است.
يادآور مى‌شود، بر این اساس نوجوانان علاقه‌مند مى‌توانند جهت آزمون ورودى به كلاس‌هاى آموزش نخبگان اين مؤسسه در اين جلسه حضور يابند.
captcha