اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا
کد خبر: 3493001
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

اعطای مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت به شهدای قرآنی فاجعه منا

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه دوازدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن، مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت و تدریس قرآن به شهدای قرآنی فاجعه منا اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در مراسم اختتامیه بخش علمی دوازدهمین نشست استادان، قاریان، مبتهلان و گروه‌های تواشیح کشور که عصر امروز، نهم اردیبهشت ماه در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، مدرک افتخاری درجه یک و دو قرائت و تدریس قرآن به شهدای قرآنی فاجعه منا اختصاص یافت.
براساس این گزارش، در این مراسم که با حضور خانواده قرآنیان مهاجر الی الله برگزار شد؛ پس از تجلیل از خانواده شهدای قرآنی فاجعه منا، مدرک افتخاری درجه یک قرائت به زنده یاد حسن دانش و زنده یاد محسن حاجی حسنی کارگر که در فاجعه منا به شهادت رسیدند اعطا شد.
همچنین، در این مراسم مدرک افتخاری استاد قرائت قرآن کریم به شهید حسن دانش، شهید محسن حاجی حسنی کارگر و زنده یاد حمیدرضا عباسی که سال گذشته در سانحه تصادف جان خود را از دست داد؛ اعطا شد.
بنابراین گزارش، مدرک افتخاری مدرس قرائت قرآن ـ گرایش تجوید و قرائات نیز در این مراسم به مرحوم استاد ابوالفضل علامی، از اساتید به‌نام قرائت قرآن جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.
در بخش دیگری از این مراسم، مدرک افتخاری قاری ممتاز جمهوری اسلامی ایران به شهید محمدسعید سعیدی زاده، شهید امین باوی و شهید فواد مشعلی، از اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) که در فاجعه منا جان خود را از دست دادند، اعطا شد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ثاقبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۷
0
0
سلام عليكم. جالبه كه شهيد حاج حسني باز هم دوم شد.
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۱
0
0
سلام.
متاسفم بحال عزیزانم در شورای عالی قرآن
خیلی زحمت می کشند.
دستشون دردنکنه.
لیست اسامی قاریان رو چک کنند نکنه کسی مرده یا شهید شده باشه بهش مدرک نداده باشند!!؟؟
جای تاسف است که عزیزانم از هرفرصت و بهانه ای برای تصویرسازی و خبرسازی و ... برنمیدارند.
الا لله الدین الخالص
انگولکچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۹
0
0
آدم نمی دونه دم خروس رو باور کنه یا قسم روباه رو!
اول خبر میزنید بعد از هشتاد روز هنوز سعیدی زاده سنگ قبر نداره! حالا خبر میزنید مدرک افتخاری قاری ممتاز جمهوری اسلامی ایران!

این مدرک ها به چه درد این بیچاره ها می خوره؟
این مدرک های افتخاری هزینه زندگی بچه های اینها رو تأمین می کنه؟
جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد!
تا این بچه یتیم ها به سن رشد و دانشگاه و سربازی و ازدواج برسند چقدر هزینه دارند؟ این افتخارات کاغذی جوابگوی این هزینه ها هست؟
captcha