تجلیل از 107 بانوی حافظ قرآن در غزه
کد خبر: 3493060
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

تجلیل از 107 بانوی حافظ قرآن در غزه

گروه بین‌الملل: وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین، از 107 بانوی حافظ قرآن در نوار غزه تجلیل کرد.

تجلیل از 107 بانوی حافظ قرآن در غزه

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «دنیا الوطن»، این مراسم به همت اداره کل فعالیت‌های بانوان وابسته به وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین و در سالن اجتماعات «فوریو» غزه برگزار شد.

این 107 بانوی فلسطینی، با شرکت در ششمن پایگاه قرآنی «مشاعل القرآن»(مشعل‌های قرآن) در غزه موفق به حفظ قرآن کریم شدند.

«ولید عویضه»، مدیرکل امور اداری وزارت اوقاف فلسطین و «کفاح الرملی»، مدیرکل فعالیت‌های بانوان این وزارت‌خانه و جمعی از بانوان حافظ قرآن در این مراسم حضور داشتند.

ولید عویضه ضمن سخنانی به نمایندگی از وزارت اوقاف فلسطین در این مراسم گفت: اهل قرآن از عوامل توانمندی امت اسلام هستند و این نسل قادر به آزادی مسجدالاقصی و رسیدن به دروازه‌های قدس هستند.

وی در ادامه با اشاره به این که وزارت اوقاف فلسطین اهتمام ویژه‌ای به قرآن و فعالان قرآنی دارد، گفت: این وزارت‌خانه از تمامی فعالان عرصه حفظ، قرائت و تفسیر قرآن حمایت می‌کند.

«کفاح الرملی»، مدیرکل فعالیت‌های بانوان وزارت اوقاف فلسطین نیز ضمن سخنانی در این مراسم بر اهمیت حفظ قرآن در زندگی انسان تأکید کرد و گفت: این نسل‌های قرآنی همان کسانی هستند که با قدرت ایمان و اعتقاد راسخ خود فلسطین را آزاد خواهند کرد.

وی در ادامه از بانوان حافظ قرآن خواست که تعالیم، مبانی و آموزه‌های قرآن را در زندگی خود پیاده کنند.

این مراسم شاهد برنامه‌های ممتاز و متنوعی بود و در پایان لوح‌های تقدیر و هدایای نمادین به قرآن‌آموزان برگزیده و برتر اهدا شد.
captcha