تمدید انتخابات در 3 حوزه انتخابیه لرستان تا ساعت 20
کد خبر: 3493145
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
شاهرخی خبرداد:

تمدید انتخابات در 3 حوزه انتخابیه لرستان تا ساعت 20

گروه سیاسی: رئیس ستاد انتخابات لرستان از تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت 20 شب خبرداد و گفت: از هم استانی‌ها در سه حوزه انتخابیه خرم‌آباد، بروجرد، دورود و ازنا تقاضا داریم حضورشان را به ساعات آخر موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، سیدسعید شاهرخی، رئیس ستاد انتخابات لرستان، عصر امروز جمعه، دهم اردیبهشت با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان از تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت 20 شب خبرداد و گفت: از مردم و از هم‌استانی‌ها در سه حوزه انتخابیه به‌ویژه در خرم‌آباد که شعبات آن فعال هستند بروجرد، دورود و ازنا که ممکن است ازدحام شود با توجه به تمدید ساعت برگزاری انتخابات تقاضا داریم حضورشان را به ساعات آخر موکول نکنند.
وی افزود: در بازدید از سه حوزه انتخابیه شاهد برگزاری انتخابات بانظم ترتیب و قانون‌مندی بودیم و شاهد مشکل امنیتی و سیاسی نبوده‌ایم.
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: امیدواریم بتوانیم آرا شهروندان تا ساعت 20 اخذ کنیم و نیاز به تمدید مجدد نداشته باشیم.
وی ادامه داد: مشارکت مردم در رای‌گیری خوب است طبیعتاً در مرحله دوم انتخابات شرایط خاص خود را دارد امیدواریم شاهد مشارکت اثرگذار مردم در سرنوشت خودشان باشیم.
شاهرخی با تصریح به این‌که اخبار و بازدیدهای میدانی انجام گرفته گواه بر برگزاری انتخابات خوب و سالم در استان است، افزود: از مردم تقاضا داریم که به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار را از طریق کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استان پیگیری کنند و این‌را بدانند که امکان تخلف در شعب با وجود اعضای قوی شعب و با حضور گشت‌های قوی در اطراف شعب وجود ندارد.
وی عنوان کرد: در برخی از شعب اخذ رای و با توجه به درخواست فرمانداران امکان تمدید ساعت رای‌گیری وجود دارد.
شاهرخی با اشاره به این‌که در روزهای ابتدایی برگزاری انتخابات به این نکته تاکید داشته‌ایم که هرکس و در هر جایگاهی باید به قانون تمکین کند، بیان کرد: رفتار فراقانونی را برنمی‌تابیم و در مقابل بی‌قانونی خواهیم ایستاد.
رئیس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: به‌دنبال سیاست‌های اصولی دولت باید فرصت برابر برای همه گروه‌های سیاسی وجود داشته باشد، ما از فعالیت قانونی احزاب حمایت می‌کنیم و از هر حرکتی که باعث سلب آزادی شود جلوگیری می‌کنیم.
captcha