بازدید آیت‌الله «سید‌عبدالهادی حسینی‌شاهرودی» از جامعةالقرآن قم
کد خبر: 3493674
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

بازدید آیت‌الله «سید‌عبدالهادی حسینی‌شاهرودی» از جامعةالقرآن قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان از جامعةالقرآن الکریم قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری و هیئت همراه، 9 اردیبهشت‌ماه از جامعةالقرآن الکریم قم بازدید کرد و با حجت‌الاسلام سید‌محمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعةالقرآن و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین طباطبایی دیدار کرد.
در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی ضمن اظهار خرسندی از حضور آیت‌الله شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در جامعةالقرآن الکریم در اظهاراتی، توسعه و نشر فعالیت‌های جامعةالقرآن الکریم را نیازمند همکاری بیشتر مسئولان و دلسوزان قرآنی دانست و استقبال مردم از طرح‌های قرآنی جامعةالقرآن الکریم حتی از کشورهایی مانند عراق، هندوستان، پاکستان و برخی کشورهای اروپایی را نشان از مسئولیت سنگین و رسالت دولتمردان در خدمت به قرآن و قرآنیان برشمرد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز در بیاناتی بر لزوم همکاری مسئولان در ترویج و حمایت از مراکز قرآنی تاکید کرد و با اظهار خشنودی از تأسیس واحدهای متعدد جامعةالقرآن الکریم در استان گلستان و دیگر استان‌ها، بر گسترش آموزش قرآن و مفاهیم در سایر کشورها خصوصا کشورهایی مانند عراق با محوریت شهر نجف مبتنی بر فراگیری مبانی اعتقادی به ویژه برای نسل نوجوان و جوان تأکید کرد.
در این دیدار که حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مسئول پژوهش جامعةالقرآن الکریم نیز حضور داشت در خصوص فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی مؤسسه و گسترش آن، نیز بحث و تبادل نظر شد.
captcha