برگزاری مسابقه کتابخوانی «هدف زندگی» در دانشگاه آزاد اراک
کد خبر: 3493884
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی «هدف زندگی» در دانشگاه آزاد اراک

گروه اجتماعی: مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «هدف زندگی» استاد مطهری ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار می‌شود.

احمد فرخی، مدیرکل فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به برنامه های هفته معلم در دانشگاه آزاد گفت: بزرگداشت مقام معلم، 12 اردیبهشت‌ماه در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی اینترنتی خبر داد و افزود: این مسابقه با هدف بزرگداشت مقام معلم ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.
فرخی بابیان اینکه متقاضیان جهت شرکت در مسابقه مجازی کتابخوانی می‌توانند به آدرس الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی اراک مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا دوشنبه، 20 اردیبهشت فرصت دارند  فایل pdf کتاب«هدف زندگی» استاد شهید مطهری را دریافت و مطالعه کنند.
وی بااشاره به اینکه آزمون مسابقه کتابخوانی نیز به صورت الکترونیکی روز چهارشنبه، 22 اردیبشهت‌ماه برگزار می‌شود، افزود: پس از برگزاری آزمون نتیجه در اسرع وقت اعلام می‌شود.
فرخی در ادامه افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر ویژه گرامیداشت هفته معلم در این واحد دانشگاهی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد افزود: در این نمایشگاه چندین پوستر از زندگی، کلام بزرگانی نظیر امام(ره) مقام معظم رهبری در رابطه با  علامه مطهری و جراید سال 58 مبنی بر ترور ایشان در معرض نمایش گذارده شده است.
این مقام مسئول در پایان، بابیان اینکه نمایشگاه عکس و پوستر شهید مطهری در دو مسجد دانشگاه و دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برپاست، فرصت بازدید از این نمایشگاه را تا 17 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد.
captcha