برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام هفتم(ع) در معراج‌الشهدا
کد خبر: 3494225
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام هفتم(ع) در معراج‌الشهدا

کانون خبرنگاران نبأ: همزمان با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت امام موسی کاظم(ع) «معراج شهدا» با برپایی مراسم سوگواری و مرثیه‌سرایی میزبان عزاداران دلسوخته اهل‌بیت(ع) و رهروان شهدا می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت امام موسی‌بن‌جعفر(ع)، پایگاه بسیج خادم شریف با همکاری فرهنگسرای رازی برنامه ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.
این برنامه با حضور فرماندهان حوزه بسیج سلمان فارسی و شورای 229 ذوالفقار، در محل تشخیص هویت شهدا، جنب پزشکی قانونی، که حسینیه «معراج شهدا» نام گرفته است، صورت می‌پذیرد.
به همین مناسبت شامگاه دوشنبه 13 ادیبهشت‌ماه، شب وفات حضرت امام موسی کاظم(ع) مراسم سوگواری از ساعت 18 تا بعد از نماز مغرب و عشا با حضور هیئت متوسلین به حضرت رقیه(س)، خانواده های شهدا و آحاد مردم در جوار پیکر سه شهید گمنام تازه تفحص شده و چند تن از شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
در این مراسم مهدی غلام‌نژاد، قاری ممتاز بین‌المللی قرآن، آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت می‌کند؛ سپس میلاد عرفان‌پور که از نخبگان و شاعران جوان و مطرح آیینی است به شعرخوانی در یادبود شهدا و سوگواری امام موسی کاظم(ع) خواهد پرداخت.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام خدادادی در رابطه با ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی آن امام همام سخنرانی خواهد کرد، همچنین مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) سردار حاج هاشم طهرانی و کربلایی سعید نقدعلیزاده به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
از عموم مردم عزیز و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت کنند؛ حسینیه معراج شهدا در خیابان حافظ، خیابان بهشت، جنب پزشکی قانونی واقع شده است.
captcha