معرفی کلاس‌های آموزشی مؤسسه شیفتگان وحی قم
کد خبر: 3494391
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

معرفی کلاس‌های آموزشی مؤسسه شیفتگان وحی قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کلاس‌های آموزشی مؤسسه تخصصی قرآنی شیفتگان وحی استان قم معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه تخصصی ـ قرآنی شیفتگان وحی استان قم دوره‌های متنوع و متعددی قرآنی را ویژه بانوان بزرگسال و نوجوان همراه با اعطای گواهینامه برگزار می‌کند.
این دوره‌های آموزشی شامل حروف‌شناسی قرآن، قواعد روخوانی قرآن(سطح 1 و 2)، تجوید(سطح 1 و 2)، روان‌خوانی قرآن(سطح یک تا شش)، صوت و لحن، حفظ و تثبیت قرآن، ترجمه و فاهیم تخصصی قرآن، صرف و نحو مقدماتی، شرح نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن و آئین همسرداری است.
همچنین دوره‌های تربیت مربی روخوانی و تجوید قرآن، ترجمه و مفاهیم قرآن و حفظ قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌های این مؤسسه است که با استقبال قرآن دوستان برگزار می‌شود.
در کنار این دوره‌ها نیز کارگاه‌هایی چون آموزش احکام و سیره پیشوایان، آموزش مولودی‌ و مداحی، آموزش فن سخنوری، تربیت فرزند با حضور اساتید حوزه و دانشگاه انجام می‌گیرد.
از جمله امتیازات این مؤسسه برای حضور آسان‌تر مادران در دوره‌ها نگهداری از کودکان هنگام تشکیل کلاس به همراه صدور بیمه حوادث(یکساله) برای آن نوگلان است. همچنین در پایان هر دوره در صورت کسب حدنصاب لازم و در خواست شرکت‌کنندگان در هر دوره گواهینامه برای آنها صادر می‌شود.
یادآور می‌‌شود، مرکز اصلی مؤسسه شیفتگان وحی قم در خیابان آذر، میدان پلیس، بلوار شهید محلاتی، محلاتی 2، پلاک 31 قرار دارد. همچنین شعبه‌ای از این مؤسسه نیز در همان استان قم، خیابان چهارمردان،کوچه 41، فرعی 8 واقع شده است.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های این مؤسسه می‌توانند با شماره‌های 92 - 37233390 - 025 تماس بگیرند.
captcha