تلاوت نماینده ایران در مسابقات مالزی طنین‌انداز شد + عکس
کد خبر: 3495070
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

تلاوت نماینده ایران در مسابقات مالزی طنین‌انداز شد + عکس

گروه بین‌الملل: تلاوت سید‌مصطفی حسینی، نماینده ایران در پنجاه‌وهشتمین مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی لحظاتی پیش در سالن مركز تجارت جهانی طنین‌انداز شد.

تلاوت حسینی در سالن مسابقات مالزی طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی، سیدمصطفی حسینی در مسابقات مالزی قرائت خود را از ابتدای آیه ۹ سوره مبارکه اسراء آغاز کرده است و پس از ۱۰ دقیقه تلاوت خود را به پایان می‌رساند.
حسینی به سبک استاد محمد صدیق منشاوی تلاوت خود را ارائه می‌دهد.
سیدحمید‌الله هاشمی از افغانستان، خانم صباحه صالک از فیلیپین، محمد صالح بن احمد از کامبوج، خانم شمس النهار بنت شرفة الله از بنگلادش، احمد دانیال بن محمد ریزال از سنگاپور، محمد توحید بن علی لاهوری از بنگلادش، محمد نذیر اصغر از فیلیپین و خانم صفیه بنت رشید از میانمار از دیگر قاریانی بودند که امشب بر سکوی رقابت‌ها حاضر شدند.
به گفته محمد عباسی، قاری بین‌المللی کشورمان که در رقابت‌ها حضور دارد، بیشتر قاریانی که امشب تلاوت خود را ارائه دارند، عملکردی ضعیف داشته و کیفیت تلاوت‌ها پایین بود.
سید مصطفی حسینی درحالی تلاوت خود را به پایان رساند که با تشویق بی‌سابقه حضار در طول این دوره از مسابقات روبه‌رو شد.

پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن مالزی، سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، با حضور جمیل خیر بهارم، وزیر امور دینی مالزی، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای مختلف افتتاح شد.

صوت تلاوت نماینده ایران در مسابقات مالزی طنین‌انداز شد


صوت تلاوت نماینده ایران در مسابقات مالزی طنین‌انداز شد + عکس


مطالب مرتبط
captcha