نودوپنج درصد در اجرا موفق بودم
کد خبر: 3495138
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
حسینی پس از تلاوت:

نودوپنج درصد در اجرا موفق بودم

گروه بین‌الملل: سیدمصطفی حسینی، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی پس از اتمام تلاوت از اجرای خود بر سکوی رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

نودوپنج درصد در اجرا موفق بودم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مالزی، سیدمصطفی حسینی در مسابقات مالزی قرائت خود را از ابتدای آیه ۹ سوره مبارکه اسراء آغاز کرد و پس از ۱۰ دقیقه تلاوت خود را به پایان رساند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره کیفیت اجرای خود از تلاوت بر روی سن مسابقات گفت: اجرای بدون استرسی داشتم و خدا را شکر خوب بود.

وی در ادامه افزود: می‌توان گفت که نودو پنج درصد در اجرا موفق بودم و پنج درصد باقی به دلیل فضای حاکم در مسابقات است که برای هرکسی اینگونه است.

سیدمصطفی حسینی گفت: خدا را شکر تلاوت خوبی داشتم و فکر می‌کنم کس دیگری در این حد نخواند.

نماینده ایران در مسابقات مالزی همچنین از قرعه خود ابراز رضایت کرد و گفت: قرعه الحمدالله خوب و به قول دوستان راه دست قرائت بود.

گفتنی است، سیدحمید‌الله هاشمی از افغانستان، خانم صباحه صالک از فیلیپین، محمد صالح بن احمد از کامبوج، خانم شمس النهار بنت شرفة الله از بنگلادش، احمد دانیال بن محمد ریزال از سنگاپور، محمد توحید بن علی لاهوری از بنگلادش، محمد نذیر اصغر از فیلیپین و خانم صفیه بنت رشید از میانمار از دیگر قاریانی بودند که امشب بر سکوی رقابت‌ها حاضر شدند.
به گفته محمد عباسی، قاری بین‌المللی کشورمان که در رقابت‌ها حضور دارد، بیشتر قاریانی که امشب تلاوت خود را ارائه دارند، عملکردی ضعیف داشته و کیفیت تلاوت‌ها پایین بود.

سید مصطفی حسینی درحالی تلاوت خود را به پایان رساند که با تشویق بی‌سابقه حضار در طول این دوره از مسابقات روبه‌رو شد.

پنجاه‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن مالزی، سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، با حضور جمیل خیر بهارم، وزیر امور دینی مالزی، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای مختلف افتتاح شد، این رقابت‌ها شنبه 18 اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.
دریافت فایل مصاحبه
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
moha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۸
0
0
صوتش کو؟
captcha