جشن بزرگ ایثار در تربت حیدریه برگزار می‌شود
کد خبر: 3496217
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
همزمان با روز جانباز؛

جشن بزرگ ایثار در تربت حیدریه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت‌حیدریه گفت: برنامه‌هایی در سطح شهرستان به مناسبت روز جانباز تدارک دیده شده است که می‌توان به برپایی جشن بزرگ ایثار در تالار شهید تندگویان شرکت نفت این شهر اشاره کرد.

محمدحسین علیزاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت‌حیدریه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به فرموده خداى متعال در مورد مجروحان جنگ در قرآن ابراز کرد: برنامه‌هایی در سطح شهرستان به مناسبت روز جانباز تدارک دیده شده است که می‌توان به برپایی جشن بزرگ ایثار در تالار شهید تندگویان شرکت نفت اشاره کرد.
علیزاده به تشریح برنامه‌های بنیاد شهید در اردیبهشت‌ماه به مناسبت هفته جانباز پرداخت و ادامه داد: به همین مناسبت طی مراسمی از جانبازان شهرستان و خانواده‌های آن‌ها تقدیر خواهد شد.
وی با بیان اینکه در تربت حیدریه برنامه‌ای در تالار شهید تندگویان ویژه جانبازان برگزار می‌شود، افزود: حدود 10 برنامه در این هفته اجرا خواهد شد که شامل بازید از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، کوهپیمایی به قله سه هزار متری داورزن و ... می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت حیدریه با اشاره به اینکه در این شهرستان دو هزار و 700 جانباز حضور دارند، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با توجه به روز جانباز، از جانبازان آن دستگاه اجرایی تجلیل و دیداری توسط  مدیران آن دستگاه از جانبازان صورت می‌گیرد. 
وی با بیان اینکه همزمان با چهارم شعبان به مناسبت روز جانباز دیدار با این افراد توسط مسئولان و گروه‌های مردمی انجام می‌شود، افزود: از این تعداد جانباز 25 نفر جانباز 70 درصد، چهار جانباز روشن‌دل، چهار جانباز از ناحیه پا و شش جانباز نخاعی هستند.
captcha