حضور موسسه دارالحدیث با 40 اثر جدید در نمایشگاه بین‌المللی کتاب
کد خبر: 3496409
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

حضور موسسه دارالحدیث با 40 اثر جدید در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

گروه حوزه‌های علمیه: مدیرعامل انتشارت دارالحدیث گفت: علاوه بر آثار گذشته موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، 40 اثر که در ماه‌های اخیر منتشر شده نیز در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: از آثار پرفروش این انتشارات به ویژه در نمایشگاه امسال، می‌توان به کتاب‌های «تحكيم خانواده از نگاه قرآن و حديث» تأليف آيت‌الله محمد محمدی ری شهری، «احادیث پزشکی»، «منتخب میزان الحکمه»، «رضایت زناشویی»، و «کیمیای محبت»، «رضایت از زندگی» ، «حکمت نامه کودک»، «حکمت نامه جوان»، «حکمت نامه لقمان»، « شهادت‌نامه امام حسین (ع)» و گزیده آن، «الگوی شادی» و «الگوی اسلامی شادکامی» اشاره کرد.
وی افزود: همچنین در بین کتاب‌های دوره‌ای، مجموعه 14 جلدی «میزان الحکمه»، « دانشنامه امیرالمؤمنین(ع)»، «دانشنامه امام حسین(ع)» و نیز «دانشنامه امام مهدی(ع)» از کتاب‌های پر مخاطب این موسسه این موسسه محسوب می‌شود.
سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه نرم‌افزار چند رسانه‌ای «ثارالله» در این نمایشگاه عرضه شده تصریح کرد: این نرم‌افزار، از جمله نرم افزارهای عمومی و برای مخاطب نوجوان و جوان تولید شده و از محصولات پر فروش غرفه دارالحدیث در نمایشگاه کتاب است.
مدیرعامل انتشارات دارالحدیث افزود: در نمایشگاه امسال بالغ بر ۳۰۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالحدیث عرضه می‌شود که معرفی این آثار و 40 اثر جدید، در قالب بروشور بین بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب توزیع می شود.
وی یادآوری کرد: کتاب‌های «جوان، ازدواج و شادکامی»، «سیره پیامبر (7جلدی)»، فرهنگ نامه تهجّد، «مکارم الاخلاق»، و گزیده هفت کتاب حدیثی از آثار جدیدی هستند که به تازگی منتشر شده است.
سبحانی نیا گفت: خریداران با توجه به مقدار خرید کتاب در نمایشگاه مشمول تخفیف شده از 10 تا 30 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل انتشارات دارالحدیث بیان داشت: علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه دارالحدیث می‌توانند به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در شهر آفتاب سالن 2 راهروی 7 بخش عمومی a1 غرفه 28 مراجعه کنند.
وی افزود: همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران به نشانی lib.ir در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب، غرفه‌ای را به خود اختصاص داده تا با معرفی پایگاه جستجوگر کتاب به علاقه‌مندان، دسترسی آنان به کتاب ها را آسان کند.
سبحانی‌نیا، یادآور شد: غرفه پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران در سالن B۳ نمایشگاه بین‌المللی کتاب و در راهروی مجاور سرای اهل قلم، آماده اطلاع‌رسانی به علاقه‌مندان خواهد بود.
وی افزود: کتاب پر فروش «تحكيم خانواده از نگاه قرآن و حديث» در نمایشگاه کتاب امسال، تأليف آيت‌الله محمد محمدی ری شهری، در قطع وزیری سلفون، در 550 صفحه (عربی ـ فارسی) به تازگی از سوی انتشارات دارالحدیث به چاپ چهاردهم رسیده است.
captcha