طرح «دیدار علمداران حماسه» در مشهد اجرايی می‌شود
کد خبر: 3496876
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
با حضور آيت‌الله علم‌الهدی؛

طرح «دیدار علمداران حماسه» در مشهد اجرايی می‌شود

گروه اجتماعی: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه درخراسان رضوی در قالب طرح «دیدار علمداران حماسه» فردا، 22 اریبهشت‌ماه با سه جانباز مشهدی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه درخراسان رضوی فردا، 22 اریبهشت‌ماه با سه جانباز مشهدی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
بنابر این گزارش، به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تحت عنوان طرح دیدار علمداران حماسه با سه نفر از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، دیدار خواهد کرد.
بر این اساس، آیت‌الله علم‌الهدی در منزل جانبازان علیرضا سبحانی، جانباز 70 درصد نخاع کمری، محمد شوری، جانباز 70 درصد که دو چشم وی نابینا است و محمدمهدی زواری، جانباز 70 درصد نخاع کمری حضور یافته و سلام رهبر معظم انقلاب را به مناسبت روز جانبازان به این ایثارگران می‌رساند.
یادآور می شود، دیدار آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با جانبازان فردا، 22 اریبهشت‌ماه از ساعت 8:30 صبح در منزل علیرضا سبحانی، جانباز 70 درصدی آغاز مي‌شود.
captcha