جانبازان تجلی رشادت و مردانگی ملت ایران هستند
کد خبر: 3497053
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
جبارزاده:

جانبازان تجلی رشادت و مردانگی ملت ایران هستند

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان‌شرقی در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و در آستانه فرا رسیدن روز جانباز، با حضور در منزل جانباز 70 درصد صابر آقایی، با خانواده این جانباز والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و در آستانه فرارسیدن روز جانباز، با حضور در منزل جانباز 70 درصد صابر آقایی، با خانواده این جانباز والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدار که در فضایی آکنده از صمیمیت برگزار شد، با ادای احترام به شخصیت والای جانبازان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران هستند که از آسایش و راحتی خود گذشتند تا آرامش را به جامعه اهدا کنند.
جبارزاده، با بیان این که جانبازان و ایثارگران برای دفاع از میهن، خالصانه از جان خود گذشتند، افزود: امنیتی كه امروز بر جامعه حاكم است، مرهون از خود گذشتگی و فداكاری عزیزانی است كه جانانه در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی كردند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاكید بر لزوم قدردانی از همسران، فرزندان و والدین جانبازان، گفت: از خانواده‌های جانبازان كه با صبر و بردباری مشكلات جانبازان را تحمل می‌كنند تشكر ویژه می‌كنم و از خداوند متعال برای همه آنها آرزوی صبر و شكیبایی دارم.
وی خاطرنشان كرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداكاری جانبازان و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، كشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی‌یافتیم.
جانباز 70 درصد صابر آقایی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران حضور خود در جبهه‌های جنگ پرداخت و كسب مقام جانبازی برای خود را از افتخارات بزرگ و توفیقات الهی و عنایات ائمه معصومین(ع) دانست.
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در این دیدار با اهدای لوح سپاس به خانواده این جانباز فداكار، از زحمات آنها قدرانی كرد.
یادآور می‌شود، صابر آقایی در یازدهم شهریور ماه سال 1363 در منطقه سردشت به دلیل انفجار مین به درجه رفیع جانبازی نائل شد.
captcha