عرضه خودآموز پیشرفته صوت و لحن در مسابقات قرآن
کد خبر: 3497494
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

عرضه خودآموز پیشرفته صوت و لحن در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: نرم‌افزار آموزش تخصصی مقامات و الحان قرآنی با عنوان «ریاض‌النغم» در نمایشگاه جانبی مسابقات قرآن عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برای نخستین بار خودآموز پیشرفته صورت ولحن با عنوان «ریاض‌النغم» که در بردارنده نرم‌افزار آموزش تخصصی مقامات و الحان قرآنی است، در نمایشگاه جانبی سی‌وسومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران عرضه می‌شود.
این نرم‌افزار با مشارکت اساتید و قرا‌ء بین‌المللی چون غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی، احمد ابوالقاسمی، محسن عری و سیدامین میرزایی تهیه و تولید شده است.
از ویژگی‌های این خودآموز پیشرفته می‌توان به آموزش نظر و عملی مقامات و الحان قرآنی به همراه 500 مثال از 84 قاری مصری، آموزش 65 مقام اصلی، مرکب و فرعی با صدای قاری بین‌المللی احمد ابوالقاسمی، زندگینامه حرفه‌ای 23 نفر از مشاهیر تلاوت قاریان صاحب سبک مصری و هزار و 500 عکس از 89 قاری مصری در قالب آلبوم تصاویر برای نخستین بار اشاره کرد.
همچین این نرم‌افراز شامل گنجینه 700 تلاوت با کیفیت از 89 قاری مصری با اولویت قاریان عصر طلایی مصر، سبک‌شناسی مشاهیر جهان تلاوت به همراه تحلیل 20 تلاوتاز 20 قاری صاحب سبک مصری، آموزش صوت و مهارت‌های صداسازی به همراه آواخوانی نمودارها، ارائه فرهنگ‌ اصطلاحات صوت و لحن و شرح واژگان مقامات و الحان قرآنی است.
براساس این گزارش، از دیگر بخش‌های این خودآمزو معرفی آداب و سنسن موجود در هنر تلاوت در چارچوب بررسی فرهنگ تلاوت، طرح مباحثی همچون جامعه‌شناسی هنر تلاوت و آثار راهبردی آن بر اجتماع و فرهنگ و بیان پیشینه و تاریخچه هنر تلاوت در ایران، حجاز، مصر، عراق و شامات می‌توان اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09197042037  تماس بگیرند. همچنین نشانی تلگرام https://telegram.me /riadhonnaqam نیز در اختیار متقاضیان است.
یادآور می‌شود، سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 22 تا 28 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 22 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای قرآن‌ دوستان است.
captcha