آمادگی صدا و سیمای خراسان رضوی برای پخش زنده اجتماع منتظران ظهور
کد خبر: 3497840
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

آمادگی صدا و سیمای خراسان رضوی برای پخش زنده اجتماع منتظران ظهور

گروه هنر: مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به برگزاری اجتماع منتظران ظهور در صبح نیمه شعبان در میدان شهدای مشهد گفت: صدا و سیمای خراسان رضوی آماده پوشش و انعکاس زنده مراسم است و تلاش می‌شود این آئین معنوی از شبکه‌های سراسری نیز پخش شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از صدا و سیما خراسان رضوی، محسن نصر‌پور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در نشست اعضای ستاد مردمی مهدویت خراسان در مسجد و مجتمع فرهنگی رضوان صدا و سیما، افزود: نشر فرهنگ انتظار و مهدویت در رئوس سیاستگذاری های سازمان صدا و سیما است و اهتمام ويژه‌ای در اين زمينه دارد.
وی با بیان اینکه خدمتگزاران این عرصه در رسانه با ایمان و اعتقاد قلبی پای کار هستند به اجتماع منتظران که قرار است در صبح نیمه شعبان در میدان شهدای مشهد برگزار شود، اشاره و تصریح کرد: صدا و سیمای خراسان رضوی آماده پوشش و انعکاس زنده مراسم است و تلاش می‌شود این آئین معنوی از شبکه‌های سراسری نیز پخش شود.
وي ادامه داد: چندین برنامه گفت‌وگو محور در باب مهدویت و انتظار با حضور کارشناسان خبره این حوزه، اطلاع‌رسانی به عموم مردم از طریق زیرنویس و نماهنگ نیز از دیگر اقدامات رسانه استانی خواهد بود.
غلامحسین صفایی، جانباز قطع نخاع و از فعالان ستاد در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ مهدوی، از اجتماع بزرگ منتظران به عنوان نمادی از باور و ایمان مردم به نظام و اعتقاد دینی یاد کرد و خواستار همکاری صدا و سیمای استان را شد.
اين جانباز 70 درصد قطع نخاع از گردن که در سال 1360 در تنگه چزابه به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است، اظهار كرد: انقلاب ما با محور مهدویت به پیروزی رسید لذا حزن و فرح ما نشانه مودت ما با اهل بیت(ع) است. بنابراین باید بیش از پیش تلاش کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی، مسئول ستاد مردمی مهدویت خراسان نيز کانون ترویج فرهنگ مهدویت را مساجد اعلام کرد و گفت: مردم متدین ما در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، اوج ارادت و حزن خویش را نسبت به واقعه عاشورا ابراز می دارند لذا نیمه شعبان ما باید به مثابه عاشورای شادی شیعیان باشد.
وی تهیه و تولید برنامه‌های گفت‌وگو محور و پاسخگو به شبهات، تهيه مسابقات با سؤالاتی مرتبط با مهدویت، پخش کلیپ نشست خبری با مضمون انتظار و فرهنگ مهدوی(عج) و همچنین جهت‌دهی نذورات مردمی به ستاد را خواستار شد.
captcha