پخت كیك 1182 كیلویی به مناسبت نيمه شعبان در اهواز
کد خبر: 3498471
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

پخت كیك 1182 كیلویی به مناسبت نيمه شعبان در اهواز

گروه اجتماعی: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) کیک میلاد آن حضرت با وزن یك هزار و 182 كیلوگرم به نیت سال تولد ایشان در اهواز پخت می‌شود.

سید محمدحسین معمر، فرمانده حوزه 8 شهری بسیج اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار كرد: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) مراسم پخت کیک در اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در محل فلکه جوادالائمه(ع) اهواز برگزار خواهد شد، افزود: 10 آشپز در پخت این کیک همکاری می‌کنند.

معمر ارزش ریالی پخت كیك را 220 میلیون ریال عنوان كرد و گفت: این كیك با استفاده از 640 کیلوگرم آرد، 1500کیلوگرم شکر، 50 کارتن تخم‌مرغ و 900 کیلو خامه پخته خواهد شد.

فرمانده حوزه 8 شهری بسیج اهواز ادامه داد: آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزاری نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان شهری و سپاه در این مراسم حضور خواهند داشت.

معمر تصریح کرد: اتحادیه قنادان و بستنی‌سازان اهواز، اصناف اهواز و شهرداری اهواز در این مراسم همکاری لازم را خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این مراسم ساعت 20 شنبه 1 خردادماه برگزار خواهد شد، افزود: ابعاد این کیک 50 متر در 1 متر است و وزن آن به نیت سال تولد امام زمان(عج) 1182 کیلو گرم خواهد بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۰۲:۱۴
0
0
اعداد و ارقام به نظر اشتباه میان ۹۰۰کیلو خامه، ۱۵۰۰ کیلو شکر ، با این حساب قند خالص دادین با خامه
captcha