در سنگین‌ترین روز مسابقات نیازمند آرامش هستیم
کد خبر: 3498558
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
ولیزاده:

در سنگین‌ترین روز مسابقات نیازمند آرامش هستیم

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده ایران در رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: فینال مسابقات سنگین‌ترین روز مسابقات قرآن است و بهتر بود که برنامه‌های جانبی را برای روزهای دیگر در نظر می‌گرفتند.

حامد ولیزاده، نماینده کشورمان در رشته قرائت در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ضمن گله‌مندی از برخی برنامه‌ریزی‌ها که در طول برگزاری مسابقات قرآن اتفاق می‌افتد، گفت: امروز روز فینال مسابقات است و در واقع سنگین‌ترین روز، اما برای چنین روزی برنامه بازدید گذاشته‌اند و اعلام کرده‌اند که ناهار هم همانجا صرف می‌شود.
وی افزود: متأسفانه برنامه‌ریزان به این موضوع فکر نمی‌کنند که امروز سنگین‌ترین روز مسابقات است و زمان بازدید و برنامه‌های جنبی نیست و بهتر است این برنامه‌های جنبی در زمان دیگری اجرا می‌شد. ما امروز در مرحله فینال، نباید خسته باشیم، باید سالم باشیم و جسم و روح ما استراحت کرده باشد تا آن فشاری که در فینال وجود دارد، تحمل کنیم.
ولیزاده در ادامه گفت: بنده و آقای فردفانی امروز در هتل ماندیم و در برنامه جنبی شرکت نکردیم؛ چرا که اگر می‌رفتیم خسته می‌شدیم.
نماینده ایران در رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با بیان اینکه دست‌اندرکاران باید فکر آرامش متسابقان باشند، گفت: بعضی روزها ساعت 14:30 به ما ناهار می‌دادند و سریع هم جمع می‌کردند و می‌گفتند که باید به محل برگزاری مسابقات برویم؛ شب‌ها هم گاهی پیش می‌آید یک ربع مانده به 12 شب شام می‌خوردیم. ضمنا همچنان ساعاتی قبل از فینال از زمان اجرای خود مطلع نیستیم و از رسانه ها ساعات را دریافت می‌کنیم و کسی به ما اطلاع نمی‌دهد. ‌
وی ادامه داد: متاسفانه برنامه‌ریزی‌ها ضعیف است و من طی این چند روز کسالت پیدا کردم و هر چه این اتفاقات می‌افتد جسم و روح ما بیشتر اذیت می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدعلی
|
Germany
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۲
0
0
تو مسابقات مالزی از حداقل یک روز قبل متسابقین میدونند که چه زمانی تلاوت دارند ...امیدوارم این مشکلات حل بشه به حق صاحب قرآن.
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۳
0
0
سلام علیکم
متاسفانه یکی از پایین ترین سطح مسابقات متعلق به ایران است
مسابقات بین المللی ایران در رشته قرائت،متسابقان با سه قرعه مواجه می شوند
که باید انتخاب کنند به دلخواه بخوانند
این خنده دار نیست؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم
captcha