رتبه دوم رشته قرائت: قضاوت داوران به‌جا و عادلانه بود
کد خبر: 3498931
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

رتبه دوم رشته قرائت: قضاوت داوران به‌جا و عادلانه بود

گروه بین‌الملل: نماینده افغانستان و حائز رتبه دوم رشته قرائت سی‌و‌سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران گفت: قضاوت داوران بسیار رضایت‌بخش و عادلانه بود.

رتبه دوم رشته قرائت: قضاوت داوران به‌جا و عادلانه بود

«محمد جاوید اکبری»، نماینده افغانستان در رشته قرائت سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) قضاوت کمیته داوران را عادلانه خواند و گفت: کمیته داوران از اساتید برجسته قرآن بودند و با توجه به شناختی که از طریق رسانه‌ها از آنها به‌دست آورده بودم، در مسابقات به مهارت آنها پی بردم، زیرا قضاوت عادلانه‌ای را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: تمام قاریان شرکت‌کننده سطح خوبی داشتند و همگی در قرآن اهل فن بودند و قاریان راه یافته به مرحله نهایی قرائت عالی داشتند و قضاوت نهایی بر عهده داوران خواهد بود.
اکبری تلاوت خود را در صحنه مسابقات رضایت‌بخش ارزیابی کرد و گفت: سطح تلاوت خود را نمی‌توانم تعیین کنم و این را به عهده داوران و دوستان شنونده می‌گذارم.
وی از تشویق حاضران در سالن به ویژه افغان‌هایی که بخشی از حضار را تشکیل می‌دادند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: تشویق حاضران به من قوت قلب و انرژی داد و نه تنها افغانستانی‌ها بلکه تمام قاریان کشورهای مختلف نیز تشویقم کردند.
اکبری گسترش فرهنگ قرآنی در افغانستان را از برنامه‌های قرآنی خود در آینده توصیف کرد و افزود: حضور من در مسابقات برای افغانستان یک نوآوری بود و می‌تواند تشویقی برای جوانان افغان در زمینه قرآن باشد.
مطالب مرتبط
captcha