محفل انس با قرآن کریم در پدافند هوایی اراک برگزار شد
کد خبر: 3499003
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

محفل انس با قرآن کریم در پدافند هوایی اراک برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و با حضور آیت‌الله دری نجف آبادی در مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع)اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محفل انس با قرآن کریم در مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، امروز، 28 اردیبهشت‌ماه به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و با حضور آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان و حجت‌الاسلام روشندل رئیس مرکز آموزش درجه‌داری، برگزار شد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ابتدای این محفل با اشاره به اختلاف افکنی‌ها، درگیری کفار قریش و جنگ احزاب گفت: این وقایع آسیب جدی به پیکره اسلام وارد کرد و این یاری خداوند بود که در چنین وضعیتی و جنگ‌هایی مانند احد مسلمانان را نجات داد.
وی با اشاره به اختلاف‌افکنی‌های برخی کشورهای منطقه مانند عربستان ادامه داد: این اختلافات با همکاری کشورهای مرتجعی مانند قطر همراه است و از جانب دشمنان اسلام همچون آمریکا و اسرائیل پشتیبانی می‌شود و هدفی جز نابودی سیره پیامبر(ص) ندارد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی دین اسلام را مانع جدی استکبار جهانی دانست و افزود: مدد خداوند به مسلمانان در هرعصری وجود دارد ماجرای صحرای طبس و طوفان شن از امدادهای غیبی هستند که ما را با اندیشه وامی‌دارد جوانان باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشند و با توکل بر خدا  که مؤلفه اصلی دستیابی به اهداف مقدس نظام است تمام تلاش خود را بکنند.
یادآور می‌شود: این محفل همراه بود با قرائت تعدادی از قاریان برجسته استان و قاریان مرکز آموزش درجه‌داری پدافند هوایی اراک.
captcha