هنرمندان راهی بجز بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن ندارند
کد خبر: 3499048
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
بحرانی در حاشیه سی‌وسومین مسابقات قرآن:

هنرمندان راهی بجز بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن ندارند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگردان سینما با اشاره به اینکه بالاترین، زیباترین و نورانی‌ترین منبع فکری و معنوی ما قرآن است، گفت: هنرمندان راهی بجز استفاده از قرآن ندارند.

هنرمندان راهی بجز بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن ندارند
شهريار بحرانی، كارگردان سينما در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) با اشاره به حضور گسترده مردم در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، گفت: مردم تشنه و مشتاق قرآن هستند و مثل پروانه‌‌هایی که دور گل جمع می‌شوند امسال نیز به مانند هرسال برای تماشای مسابقات از دور و نزدیک حضور یافتند.
وی ادامه داد: امسال نیز فضای بزرگتر و زیباتری برای مسابقات انتخاب شده است که این فضا مناسب‌تر و قابل استفاده‌تر برای مسابقات است.
بحرانی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به تلاوت‌های انجام شده، گفت: از تلاوت‌های انجام شده لذت بردم و در سطحی نیستم که به صورت کارشناسی در این خصوص نظر بدهم.
این کارگردان سینما همچنین درباره توجه هنرمندان به استفاده از آموزه‌های قرآنی، تصریح کرد: راهی بجز استفاده از قرآن نداریم و بالاترین، زیباترین و نورانی‌ترین منبع فکری و معنوی ما قرآن است و اینکه همه هنرمندان باید بشتابند و از آموزه‌های آن بهره بگیرند.
یادآور می‌شود، سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از 22 تا 28 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.
captcha