آزمون بخش كتبي و شفاهي مسابقات اوقاف؛ هفتم و نهم خرداد در شهركرد برگزار مي‌شود
کد خبر: 3500589
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
بهرامي:

آزمون بخش كتبي و شفاهي مسابقات اوقاف؛ هفتم و نهم خرداد در شهركرد برگزار مي‌شود

گروه فعاليت‌هاي قرآني: مدیر مؤسسات قرآني نور و الرحمن شهرکرد : بخش کتبی مسابقات قرآني اوقاف شامل رشته‌ تفسیر و بخش شفاهی شامل رشته‌های تلاوت تحقیق و ترتیل و حفظ پنج، ۱۰ ، ۲۰ و کل قرآن، مدیحه‌سرایی و تواشیح و ... در دو گروه خواهران و برادران هفتم و نهم خردادماه در شهرکرد با مشاركت موسسه الرحمن برگزار می‌شود.

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسات قرآني نور و الرحمن شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، گفت: طی جلسه‌ای که با اداره اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، مسئولیت برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن این اداره به موسسه الرحمان محول گردید.
وی با اشاره به اینکه چهار خردادماه، جلسه توجیهی رشته‌های شفاهی این مسابقات برگزار می‌شود، افزود: ۱۰ صبح روز هفتم خرداد، بخش کتبی این مسابقات يعني آزمون تفسير از سوره مباركه يونس در دو گروه خواهران و برادران در دبستان بهار آزادی شهرکرد برگزار می‌شود كه در این بخش 98 خواهر و 49 برادر شرکت دارند که همگی باید تا قبل از ساعت 10 صبح در محل مذکور حاضر باشند.
بهرامي ادامه داد: بخش شفاهی مسابقات قرآن اوقاف شهرستان شهرکرد، شامل تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل، دعا خوانی، مدیحه سرایی و تواشیح در دو گروه خواهران و برادران و نیز مسابقه اذان و ابتهال ویژه برادران،  9 خرداد در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد برگزار می شود.

مدیر مؤسسات نور و الرحمن شهرکرد گفت: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان برنامه جزء‌خوانی قرآن توسط قاریان و حافظان برتر مؤسسه در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد در روز‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
بهرامی با عنوان اینکه از اتفاقات مهمی که در تابستان امسال روی خواهد داد برگزاری دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی است، افزود:کلاس‌های متنوعی در تعطیلات تابستان، برای همه‌ رده‌های سنی در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به کلاس‌های قرائت و حفظ قرآن و نهج البلاغه، در سطوح گوناگون مفاهیم، تدبر، تفسیر و احکام اشاره کرد.
وی با اعلام اینکه علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کلاس‌ها می توانند با مؤسسه فرهنگی قرآنی الرحمان تماس گرفته یا به طور حضوری به مؤسسه مراجعه کنند، افزود:شماره تماس موسسه 03832221312 است که همه روزه به جز ایام تعطیل پاسخ گوی همه‌ قرآن‌دوستان است.


captcha