وقف ۱۰۰۰ مترمربع زمين زراعی در لردگان
کد خبر: 3500811
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
عزيزی:

وقف ۱۰۰۰ مترمربع زمين زراعی در لردگان

گروه اجتماعی:مدير كل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختیاری از وقف زمين مزروعی به مترا‍‍‍‍‍ژ ۱۰۰۰ مترمربع توسط خير خانميرزايی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان، در  گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) از چهارمحال وبختياری، در خصوص میزان وقفیات از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: از ابتدای امسال، چهار مورد وقف در استان صورت گرفته که اين وقف‌‌ها با نیت خیرات و ازدواج جوانان بی‌بضاعت صورت گرفته است و ثبت سامانه نیز شده‌اند.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان افزود: هم‌زمان با ولادت حضرت مهدی(عج) یک شهروند خيراندیش خانمیرزایی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لردگان زمین مزروعی خود را وقف کرد تا با این اقدام خیر و خداپسندانه از پاداش معنوی وقف بهره‌مند شود.
حجت الاسلام عزیزی گفت:وقف صورت پذیرفته توسط آقای خیبر برزویی، شامل زمین مزروعی به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع واقع در خانمیرزا است که با نیت خیرات انجام گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اين وقف در روز نیمه شعبان انجام شده است، اظهار کرد: ارزش ریالی وقف صورت گرفته بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.
عزیزی در پایان به ترویج فرهنگ وقف در بین مردم استان اشاره و تصریح کرد:نیاز به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه سنت پسندیده وقف اهمیت بسیار دارد.

captcha