رونمایی از تمبر یادبود حضرت محمد هلال بن علی(ع) در قم
کد خبر: 3501354
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

رونمایی از تمبر یادبود حضرت محمد هلال بن علی(ع) در قم

کانون خبرنگاران نبأ: تمبر یادبود کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی(ع) با حضور آیت‌الله‌العظمی جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم رونمایی شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نخستین کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی(ع) صبح پنج‌شنبه 6 خردادماه در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) در قم و با حضور آیت‌الله‌العظمی سبحانی از مراجع تقلید، حجت‌الاسلام محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قران کریم کشور، آیت‌الله سید‌محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل، سید‌مهدی صادقی، استاندار قم و مدیران استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در این مراسم گفت: وجود بقاع متبرکه امامزادگان از مهمترین و بهترین برکاتی است که خداوند متعال به این ملت اعطا کرده است و امام راحل(ره) نیز فرمودند که مردم باید در کنار این بقاع متبرکه آرامش داشته باشند و با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.
وی افزود: رهبر انقلاب نیز تاکید کردند، بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جامعه تبدیل شوند که این دو بیان از این بزرگان سرلوحه برنامه های سازمان اوقاف قرار گرفته است.
بخش دوم کنگره ملی حضرت محمدهلال بن علی(ع)، شب گذشته در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
captcha