برترین شعب بیت‌الاحزان معرفی شدند/ بنارویه لارستان؛ در صدر
کد خبر: 3501413
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

برترین شعب بیت‌الاحزان معرفی شدند/ بنارویه لارستان؛ در صدر

گروه فعالیت‌های قرآنی: در طی اجرای طرح رتبه‌بندی شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، 10 شعبه برتر این مؤسسه معرفی شدند.

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از اجرای طرح رتبه‌بندی شعب این مؤسسه خبر داد و گفت: به منظور ایجاد رقابت و همچنین ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های شعب این مؤسسه طرح مذکور در 153 شعبه بیت‌الاحزان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه این نخستین بار است که طرح رتبه‌بندی شعب مؤسسه صورت می‌گیرد، افزود: شناسایی، ارزیابی و طبقه‌بندی شعب مؤسسه از جمله اهدافی است در اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
شاهسونی با تصریح اینکه در این رتبه‌بندی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی شعب مؤسسه‌ مورد ارزیابی قرار گرفته شده است، گفت: در اجرای این طرح 10 شعبه برتر مؤسسه معرفی شده‌اند.
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن ادامه داد: در این رتبه‌بندی شعبه بنارویه لارستان استان فارس رتبه نخست را به دست آورد و به ترتیب شعبه‌های جهرم و استهبان نیز جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی به ترتیب، شعب امام شهر قیروکارزین، داراب، مدرسه شبانه‌روزی حفظ یکساله امام حسن مجتبی(ع) واقع در روستای لای خرمی  استهبان فارس، بلیان کازرون، کارزین، مدرسه شبانه‌روزی حفظ یکساله فاطمیه(س) واقع در روستای مبارک‌آباد استهبان و مدرسه شبانه‌روزی اباعبدالله‌الحسین(ع) واقع در روستای قرآن‌آباد استهبان فارس را دیگر شعب برتر این مؤسسه عنوان کرد.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)  از بزرگترین مؤسسات کشور است که در ارزیابی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در سال گذشته حائز رتبه نخست مؤسسات قرآنی در ترویج حفظ قرآن کریم شد.
captcha