نهمین مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز برگزار شد + عکس
کد خبر: 3501426
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

نهمین مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز برگزار شد + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران ویژه کارکنان و همسرانشان، صبح امروز جمعه، 7 خردادماه برگزار شد.

حمید مرادکرمی، مسئول تبلیغات و اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران ویژه کارکنان و همسرانشان، امروز ۷ خردادماه ساعت ۸:۳۰ در ساختمان مرکزی این شرکت با حضور متسابقین آقا و بانو برگزارشد.

وی درباره جزییات برپایی این مسابقات بیان کرد: مسابقات با قرائت قرآن‌کریم توسط علی قاسم آبادی، قاری ممتاز کشور آغاز و در ادامه محمدرضا حصارکی، مسئول فعالیت‌های قرآنی ستاد شرکت ملی گاز با عرض خیر مقدم به ارائه گزارشی از روند برپایی مسابقه و حضور متسابقین پرداخت و سپس محمدرضا پورمعین، فعال قرآنی به سخنانی درباره لزوم درک، معانی و مفاهیم قرآن‌کریم و عمل به قرآن در زندگی صحبت‌هایی را بیان کرد.

نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز برگزار شد + عکس

 مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات قرآن با بیان اینکه این مسابقات زیر نظر دارالقرآن شرکت ملی گاز به صورت سالانه برپا می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات برای فرزندان کارکنان و نیز مقطع کارکنان و همسران ایشان در تمامی شرکت‌ها و مناطق عملیاتی شرکت ملی گاز به تعداد 52 محل انجام می‌شود.

نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز برگزار شد + عکس

مرادکرمی درباره جزییات برپایی نهمین مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بیان کرد: مرحله مقدماتی نهمین دوره مسابقات برای کارکنان و همسران ایشان بین 202 نفر با اکثریت شرکت کنندگان از ستاد شرکت ملی گاز در 10 رشته برگزار شد.

وی به رشته‌های این مسابقه اشاره کرد و افزود: این مسابقات در رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، حفظ تخصصی، موضوعی، قرائت تحقیق و ترتیل، ترجمه، صحیح‌خوانی، اذان ویژه کارکنان مرد به صورت کتبی و شفاهی برپا شد.

نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز برگزار شد + عکس

مرادکرمی تصریح کرد: برگزیدگان در این دوره به مرحله نهایی که در آبان ماه سال جاری انجام خواهد شد، اعزام می‌شوند.

مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور ستاد شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های ذخیره‌سازی و بازرگانی برگزار شد.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.
captcha