برگزاری نمایشگاه قرآن قزوین در پیچ و خم اعتبارات
کد خبر: 3501696
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

برگزاری نمایشگاه قرآن قزوین در پیچ و خم اعتبارات

گروه فعالیت‌های قرآنی: در شرایطی که استان قزوین بیش از دو سال است از برپایی نمایشگاه قرآن محروم است، داستان تکراری اعتبارات گویا اصلی‌ترین مشکل این عدم برپایی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، بیش از دو سال است که نمایشگاه قرآن با دلایل مختلف در قزوین برگزار نشده است و گویا مجدداً داستان تکراری نبود اعتبارات، مشکل اصلی عدم برگزاری نمایشگاه است.
در شرایطی که احمدی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بارها از وجود اعتبار کافی برای برگزاری نمایشگاه قرآن خبر داده بود و به قول خود برای برگزاری نمایشگاه قرآن منتظر یک فرصت مناسب بود، اسکندری‌نژاد مدیرکل فعلی این اداره کل وجود هرگونه اعتبار برای برگزاری نمایشگاه قرآن را تکذیب کرده است.
اسکندری‌نژاد در گفت‌وگو با ایکنا قزوین با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا در سه ماهه نخست امسال بتوانیم نمایشگاه قرآن را برگزار کنیم، اظهار کرد: متاسفانه عدم اعتبار لازم برای این امر مانع برگزاری این نمایشگاه شد.
وی افزود: یکی از برنامه‌های ما برای ماه رمضان برگزاری نمایشگاه قرآن است که امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات لازم، این نمایشگاه را بعد از دو سال در استان برپا کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: هیچ اعتباری برای برپایی نمایشگاه قرآن به استان ابلاغ نشده و نمیدانم مدیرکل سابق بر اساس چه اعتباری چنین ادعایی را مطرح کرده است.
وی در پایان یادآور شد: مشکلات پیشین و آسیب‌های وعده مدیران سابق همچنین در این اداره کل وجود دارد و امیدواریم بتوانیم برای رفع آن چاره‌ای بیندیشیم.
از سوی دیگر این در حالی است که با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و عدم ابلاغ اعتبار لازم تا به امروز برای برپایی این نمایشگاه بعید است که این اعتبار در چند روز باقی‌مانده نیز محقق شود و باید همچنان برای برپایی نمایشگاه قرآن در استان قزوین امیدوار بود.

captcha