نمایش عکس‌های جاویدان از روح خدا
کد خبر: 3501919
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

نمایش عکس‌های جاویدان از روح خدا

گروه هنر: نمایشگاه «تصویر ماندگار» به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام(ره) در نگارخانه فانوس برپا می‌شود. در این نمایشگاه 20 اثر برگزیده از چند صد عکس گنجینه موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی که در 14 خرداد 68 ثبت شده‌اند به نمایش در می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، این تصاویر که بر دیوار نگارخانه فانوس آویخته شده، حتی برای کسی که آن روزگار را درک نکرده است آشنا به نظر می‌رسد؛ چرا که هر سال این غم دوباره تازه می‌شود و بهشت زهرای تهران محشر کبرا. با این حال غربت و اندوهی که در چشم‌ مردم این عکس‌ها خوانده می‌شود تکرار نشدنی است. مردمی که بیست و هفت سال پیش با دو چشم خویشتن دیدند که جانشان می‌رود. آن هم با قلبی مطمئن.

حال فرهنگسرای رازی، از مجموعه چند صد عکس و تصویر ماندگار و هنرمندانه که در روز رحلت آسمانی رهبر انقلاب، ثبت شده‌اند 20 اثر را به نمایش گذاشته است. این عکس‌های مستند با تمرکز بر احساسات ناب و عواطف مردم غمزده، لحظه‌نگاری هستند از مراسم تشییع پیکر معمار انقلاب تا لحظه خاکسپاری و همچنین مراحل بنا شدن مرقد مطهر امام راحل. این نمایشگاه که با همکاری موسسه حفظ و نشر آثار و ارزش‌های امام برگزار می‌شود، 8 خردادماه ساعت 17 گشایش می‌یابد.

نگارخانه فانوس تا 16 خرداد هر روز به غیر از ایام تعطیل از ساعت 9 تا 19 میزبان شهروندانی است که با دیدن این تصاویر تجدید میثاقی دوباره با امام‌شان خواهند کرد. نگارخانه فانوس در فرهنگسرای رازی به نشانی میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی واقع شده است. همچنین شماره تماس 55423353 پاسخگوی علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر است.

captcha