جهاد کبیر در عدم اطاعت از کفار و استکبار است
کد خبر: 3502200
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
غیب‌پرور:

جهاد کبیر در عدم اطاعت از کفار و استکبار است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری گفت: آنجایی که عدم اطاعت از کفار و استکبار انجام شود، جهاد کبیر اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سردار غلامحسین‌ غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم بهره‌بداری از پروژه فرهنگی و ورزشی سپاه جهرم با بیان اینکه دنیای کنونی آبستن تحولات عظیمی است و کشورمان نیز در کانون این تحولات سرنوشت‌ساز قرار دارد، گفت: باید نقش خود را به عنوان کسانی که در کانون تحولات جهانی قرار دارند درک کنیم چرا که امروز روز تولد مجدد اسلام است.
وی با اشاره به عنوان شدن ایده اسلام ناب محمدی از سوی امام خمینی(ره)، گفت: تولد دوباره اسلام به یُمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد.
غیب‌پرور با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: آنجایی که عدم اطاعت از کفار و استکبار انجام شود، جهاد کبیر اتفاق افتاده است و آن زمان که استکبار نااُمید شود و بداند اهل کوتاه آمدن از حق نیستید در جهاد کبیر نیز به پیروزی رسیده‌اید.
فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با بیان اینکه تمام عالم اسلام در یک صحنه مبارزه قرار دارد، گفت: برکات خدا آن زمان نازل می‌شوند که ملت اهل سستی و تنبلی نباشند، تا زمانی که لباس مجاهدان در راه خدا  راپوشیده و در رکاب ولایت هستیم، برکات خدا هم نازل می‌شوند.
وی با بیان اینکه وجود انسان‌های فهیم و با بصیرت لازمۀ حضور در عرصه دفاع و مجاهدت است، گفت: مردم جهرم با تقدیم هزار و دویست شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) نشان داده‌اند که لباس اسلام و مجاهدان را به تن کرده و همواره در عرصه  مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی حضور دارند.
فرمانده سپاه فجر فارس در پایان با اشاره به بهره‌برداری از  مجتمع فرهنگی و ورزشی امیرالمؤمنین(ع) بسیج، گفت: این مجتمع باید مرکز تربیت جوانان با بصیرت در طراز انقلاب اسلامی باشد زیرا بسیج بستر تربیت نسل مؤمن و انقلابی برای آینده جامعه اسلامی است.
captcha