امام خمینی(ره) آیینه تمام نمای مکتب و معارف دینی بود
کد خبر: 3502203
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
نجفی:

امام خمینی(ره) آیینه تمام نمای مکتب و معارف دینی بود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا، امام خمینی(ره) را آیینه‌ تمام نمای مکتب و معارف دینی برشمرد و گفت: وجود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سرچشمه مکارم انسانی را به دیگران نشان می‌داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام احمد نجفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا در جلسه هماهنگ ستاد ارتحال امام خمینی(ره) این شهرستان با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب هدفی بسیار بزرگ  داشت، گفت: ایشان به تحوّلی عمیق در جامعه و انقلابی فراگیر که منجر به تغییرات بنیادین در جامعه شود، می اندیشید و از ابتدا با اتّکا به قدرت معنوی و با شعار نه شرقی و نه غربی، هدف و راه مقدس خود را آشکار کرد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی(ره) آیینه تمام نمای مکتب و معارف دینی بود و وجودش سرچشمه مکارم انسانی را به دیگران نشان می‌داد.
نجفی اظهار کرد: امام راحل قوت ایمان را با عمل صالح واراده پولادین را در هم آمیخته بود و با همت بلند خویش درس شجاعت و دین‌داری را به همگان آموخت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا در ادامه بر لزوم برگزاری هرچه باشکو‌ه‌تر مراسم‌های سالگرد ارتحال امام(ره) تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا این مراسم‌ها مانند سال‌های قبل به‌صورت مردمی برگزار شود تا مانایی و پویایی خود را حفظ کند.
captcha