معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف تربت‌حیدریه
کد خبر: 3502204
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف تربت‌حیدریه

گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تربت‌حیدریه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، برگزیدگان مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تربت‌حیدریه مشخص شدند.
در این مسابقات که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم خردادماه در بقعه متبرکه بی‌بی حسنیه تربت حیدریه برگزار شد، 90 متسابق متشکل از 43 آقا و 47 بانو به رقابت با يكديگر پرداختند.
در پایان این دوره از رقابت‌ها، در بخش حفظ  پنج، 10، 20 جزء و کل به ترتیب سیدعباس عندلیب‌زاده، مرتضی رستگارزاده، علی زاهدی و سیدجواد سیدیان حائز رتبه‌های نخست هر رشته شدند.
همچنین محسن صادقیان، رضا حسنی، سیدمهدی موسوی و میثم فخاریان نیز در رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان به ترتیب رتبه‌های اول هر رشته را کسب کردند.
در بخش بانوان نیز در رشته‌های حفظ پنج‌، 10 و 20 جزء، محبوبه خاکپور و نرگس بهنام‌زاده(مشترک)، زهرا روانبخش(روشندل) و زینب افشاری به ترتیب توانستند رتبه اول را به خود اختصاص دهند.
همچنین ملیحه یعقوب‌زاده، زهرا فلاحی‌نژاد، معصومه رضایی و راضیه یعقوب‌زاده نیز در رشته‌های حفظ کل، ترتیل، قرائت و دعا‌خوانی حائز رتبه‌های نخست هر رشته شدند.
این در حالی است که با توجه به اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب اداره اوقاف شهرستان، تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات امسال نسبت به سال گذشته با افزایش 20 درصدی همراه بوده و این مسئله، رقابت‌های اين دوره را که زمینه مناسبی برای رقابت‌های استانی، کشوری و بین‌المللی به شمار می‌رود، را پربارتر خواهد کرد.
یادآور می‌شود، این مسابقات با حضور محمدجواد کاشفی، قاری بین‌المللی قرآن کریم که اصالتا اهل تربت‌حیدریه است، برگزار شد.
captcha