برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج
کد خبر: 3502330
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج با سخنرانی آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون آموزش حوزه‌های علمیه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید‌جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 9 خردادماه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:  سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج با سخنرانی آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و معاون آموزش حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ساعت 11 صبح پنج‌شنبه، 13 خردادماه امسال به طور همزمان در سراسر نقاط استان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مراسم گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد نیز پیش از خطبه‌های نماز سیاسی ـ عبادی جمعه، 14 خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج و به طور همزمان در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام خاضع بیان کرد: این مراسم از سوی شهرداری یاسوج در پارک ساحلی این شهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در مساجد در شامگاه 13 خردادماه در تمامی مناطق استان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: تعدادی اقلام فرهنگی از قبیل پوستر، بنر، سی.دی و کتاب با موضوع ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) تهیه شده که آماده توزیع بین افراد شرکت‌کننده در مراسم‌های 14 و 15 خرداد در استان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: عزت‌نفس، شجاعت، تواضع و مهربانی از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی امام(ره) بود.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز ابراز کرد: شرکت گسترده در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تلاش برای برگزاری مطلوب آن یک وظیفه و تکلیف دینی است.
وی اظهار کرد: عزت، امنیت، آسایش و آرامش کنونی کشور و پیشرفت‌های همه جانبه آن در ابعاد مختلف مدیون نظام، انقلاب، خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 40 نفر روحانی جهت تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در سطح استان خبر داد و یادآور شد: همچنین 31 روحانی به همراه کاروان دو هزار و 500 نفری مردم این استان عازم مرقد امام خمینی(ره) در تهران می‌شوند.
captcha