ره‌توشه رمضان ۹۵ ویژه خواهران طلبه منتشر شد/ بررسی ویژگی‌های زنان موفق در قرآن
کد خبر: 3502535
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

ره‌توشه رمضان ۹۵ ویژه خواهران طلبه منتشر شد/ بررسی ویژگی‌های زنان موفق در قرآن

گروه حوزه‌های علمیه: رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انتشار کتاب ره‌توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه خواهران خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر مومنی، رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انتشار کتاب ره‌توشه راهیان نور رمضان ۱۳۹۵ ویژه خواهران خبر داد.
وی با اشاره به بارگذاری نرم‌افزار اندروید و فایل pdf این ره‌توشه افزود: خواهران و همچنین برادران مبلغ می‌توانند این ره توشه را از سایت بلاغ دانلود کرده و استفاده کنند.
رئیس گروه تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی درباره توزیع کتاب ره‌توشه خواهران گفت: خواهران مبلغ اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی این کتاب را به صورت رایگان از محل اعزام خود دریافت می‌کنند.
مومنی با اشاره به محتوای این کتاب گفت: محتوای ره‌توشه خواهران مربوط به مباحث خانواده و بانوان است و به صورت مناسبتی و مرتبط با ماه رمضان نیست؛ چراکه خواهران مبلغ علاوه بر ره‌توشه خواهران، ره‌توشه اصلی را نیز دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن بهره ببرند.
وی در این زمینه ادامه داد: این ره‌توشه دارای ۱۰ مقاله است که با توجه به نیاز مخاطبان که بانوان باشند تهیه شده است. از جمله مقالات این ره‌توشه می‌توان به ویژگی‌های زنان موفق در قرآن، اخلاق خانواده، نقش مادران در تربیت بزرگان دین، نقش زنان شاغل در خانواده، رواج غیبت میان بانوان، احکام کاربردی محرم و نامحرم، زنان و مدگرایی و غیره اشاره کرد.
captcha